پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/06 16:31
کد خبر: 5293

انتقام بارسلونا را از بایرن مونیخ گرفتند! (عکس)

هوفنهایم در دومین هفته بوندسلیگا با ارائه نمایشی درخشان 1-4 موفق به غلبه بر بایرن مونیخ شد.

 شاگردان هانسی فلیک در ماه های اخیر در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان بی رقیب بودند و یکی یکی حریفان را به خاک و خون می کشیدند. بایرن مونیخ در حالیکه در اولین هفته از بوندسلیگا با نتیجه عجیب 0-8 موفق به غلبه بر شالکه شده بود، امروز شکست عجیبی برابر هوفنهایم را تجربه کرده و چهار بار دروازه اش را باز شده دید.

 

هوفنهایم بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 20 توسط ارمین بیکاکسیچ به گل اول دست یافت. حملات این تیم ادامه یافت و این بار موناس دبور در موقعیتی تک به تک موفق به گلزنی شد. اگرچه جاشوا کیمیچ یکی از گل ها را در نیمه اول و در دقیقه 36 جبران کرد، اما در نهایت هوفنهایم با برتری 1-2 راهی رختکن شد. این تیم در عین ناباوری دو بار دیگر و در دقایق 77 و 90 توسط آندره کراماریچ به گل رسیده و پیروزی مقتدرانه 1-4 را به بایرن مونیخ تحمیل کرد. با این شکست نوار 23 پیروزی متوالی بایرن مونیخ قطع شد و برای اولین بار در 9 سال اخیر باواریایی ها خیلی زود و در هفته دوم فصل طعم شکست را چشیدند.

 

اما جالب اینجاست سباستین هوینس، برادرزاده اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ هدایت هوفنهایم را بر عهده دارد. سباستین که در آکادمی بایرن مونیخ و تیم دوم این تیم رشد کرده بود، چندی قبل هدایت هوفنهایم را بر عهده گرفت و حالا تیمش این نتیجه تاریخی را برابر بایرن مونیخ رقم زده است. در واقع امشب هوفنهایم انتقام بارسلونا و شالکه که اخیرا شکست های سنگینی مقابل بایرن خورده بودند را گرفت.

 

 

 

 

 

 

منبع:ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xpkb3