جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/07 21:16
کد خبر: 5343

جنجالی|پیدا شدن قلیان در وسایل اردوی آسیایی استقلال/بازیکن استقلال به بردن قلیان اعتراف کرد!

پیدا شدن قلیان در اردوی آسیایی استقلال

 حاشیه های بازگشت استقلال از دوحه به خبر درگیری سیدحسین حسینی با دکتر ستوده یا شایعه جرو بحث عارف غلامی با یکی از اعضای کادر پزشکی و ... خلاصه نمی شود. حالا درباره استقلال شایعه ای به گوش می رسد که عجیب است؛ شایعه کشف قسمت های مختلف یک قلیان در ساک یکی از همراهان تیم که گفته شده متعلق به یکی از بازیکنان استقلال بوده است!

 


علاقه برخی چهره های سرشناس فوتبال به کشیدن قلیان اصلا چیز عجیب و جدیدی نیست و هر از گاهی تصاویری از فوتبالیست ها در فضای مجازی منتشر می شود که در حال کشیدن قلیان هستند اما این که بازیکنی با خودش به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قلیان ببرد، تازگی دارد!

 

پلیس قطر می خواست عوامل درگیری را بازداشت کند

 از همان عصر دیروز که استقلال برای بازگشت از قطر به فرودگاه دوحه رفت تا بامداد امروز که هواپیمای اختصاصی حامل بازیکنان استقلال به تهران رسید، شایعه های عجیبی در مورد حواشی این پرواز به گوش می رسید. ابتدا خبر آمد روزبه چشمی و محمد دانشگر در فرودگاه کتک کاری کرده اند که بلافاصله مشخص شد اصلا روزبه چشمی در فرودگاه حضور ندارد و این مدافع در همان هتل، از بازیکنان تیم خداحافظی کرده و با هماهنگی مدیران ام صلال، به هتل دیگری منتقل شده است. در ادامه خبر رسید مدافعی که در فرودگاه درگیر شده عارف غلامی بوده که داستان های متفاوتی درباره درگیری او با ماساژور تیم به گوش می رسید که این شایعه را هم تکذیب کردند و در نهایت هم گفته شد سیدحسین حسینی در اعتراض به دکتر ستوده که خبر آسیب دیدگی او و شکستگی دنده اش را تکذیب کرده، با پزشک استقلال درگیر شده و در ادامه این درگیری یکی از بازیکنان استقلال در حمایت از حسینی، با یکی از اعضای کادر پزشکی تیم زد و خورد داشته که پلیس قطر با محاصره کردن بازیکنان استقلال به این درگیری پایان می دهد و با پیگیری سفارت ایران و تعهد مدیران استقلال، قطری ها به بازیکنان استقلال که پیش چشم مردم در فرودگاه بین المللی دوحه درگیری ایجاد کرده بودند، اجازه می دهند به تهران پرواز کنند. گویا پلیس قطر قصد بازداشت عوامل این درگیری را داشته که با پادرمیانی و وساطت از این کار منصرف می شود.

 


حضور امیر تتلو با بادیگاردهایش در ترکیه جنجال به پا کرد+فیلم


 

بساط قلیان در اردوی استقلال

 اما حالا که کاروان استقلال به تهران رسیده، گفته می شود این تمام ماجرای استقلال در دوحه نبوده است. روایت های عجیبی درباره اتفاقات دوحه به گوش می رسد که برخی قابل باور نیست. حرف های عجیب از حاشیه های ایجاد شده در قطر که نیاز به پیگیری دارد اما یک نکته جالب، اقدام یکی از بازیکنان استقلال است که گفته می شود با خودش قلیان به دوحه برده بود. گویا این بازیکن موقع سفر به دوحه یک قلیان را با مهارت در قسمت بار تیم جاسازی می کند و با لوازم تیم به دوحه می برد و در جریان اردوی استقلال در قطر، در اوقات فراغت! در اتاق خودش بساط قلیان راه می اندازد و موقع بازگشت هم قصد داشته قلیان را مجددا به همان شکل برگرداند که لو می رود. می گویند آنهایی که متوجه می شوند این بازیکن قلیان به همراه داشته، تیکه های قلیان این شخص را از ساک برخی همراهان تیم بیرون می کشند و در نهایت همان جا در قطر این قلیان را جا می گذارند! معلوم نیست این ماجرای به همراه بردن قلیان چه عواقبی برای این بازیکن به همراه خواهد داشت. البته شاید مدیران باشگاه استقلال بگویند این خبر به گوش شان نرسیده و اطلاعی از موضوع ندارند اما وقتی برخی مدیران وزارت ورزش و جوانان از ماجرای کشف قلیان در ساک یکی از همراهان استقلال خبر دارند (گفته شده قلیان متعلق به بازیکن تیم است و گویا بازیکن هم در دوحه اعتراف کرده او این قلیان را چند قسمت کرده و در ساک همراهان تیم جاسازی کرده بود) باورش سخت است که مدیران استقلال از موضوع بی خبر باشند!

گفته می شود این موضوع به گوش برخی مدیران عالیرتبه ورزش رسیده و آنها خواهان پیگیری جدی موضوع و برخورد با خاطی یا خاطیان احتمالی شده اند.

 

منبع:آخرین خبر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vv764