پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/08 08:12
کد خبر: 5350

علیرضا رزم حسینی از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که عملکرد مدیریتی آقای رزم حسینی در دو استان کرمان و خراسان قابل قبول بوده و نشان می دهد که ایشان توانایی تصدی وزارت صمت را در عمر باقی مانده از دولت دارا می باشد.

علیرضا رزم حسینی متولد ۱۳۴۰ در کرمان و استاندار خراسان رضوی است. علیرضا رزم حسینی تحصیلکرده کارشناسی علوم اقتصادی و بازرگانی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.از سوابق اجرایی علیرضا رزم‌حسینی می‌توان به مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان و جانبازان، عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مدیر عاملی و ریاست هیئت مدیره مجتمع صنعتی کرمان، به فرماندهی قاسم سلیمانی و جانشین عملیات قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در دوران جنگ بوده است. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا رزم حسینی به عنوان یکی از مدیران ارشد اقتصادی کشور در بسیاری از طرح‌های ملی مشارکت داشته است.

 


مصاحبه ی جنجالی سحر زکریا در رابطه با مهران مدیری/شما اختلاسگر روح مردمید+فیلم جنجالی

 

 احمد مرادی، درباره سوابق وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت، بیان کرد: با توجه به اینکه چندین ماه است که وزارت صمت در این شرایط حساس با سرپرست اداره می شود و در حوزه قیمت ها به ویژه  بازار خودرو  شاهد یک وادادگی هستیم، به احتمال قوی آقای  رزم حسینی  برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: آقای  رزم حسینی  دارای سوابق قابل قبولی است و تاکنون سابقه استانداری در دو استان کرمان و خراسان را داشته است. عملکرد مدیریتی ایشان در این دو استان قابل قبول بوده و نشان می دهد که ایشان توانایی تصدی وزارت صمت را در عمر باقی مانده از دولت دارا می باشد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: سوابق ایشان نشان می دهد که توان اجرایی و مدیریتی برای تصدی وزارت صمت را داراست. شاید در مدت باقی مانده از عمر دولت نتواند مشکلات را ریشه ای حل کند اما حداقل می تواند ثبات را به بازار بازگرداند.

مرادی در پایان تاکید کرد: عمر کوتاهی از دولت باقی مانده و برای رفع ریشه ای مشکلات نیاز به کار جدی و جهادی است. بنظر می رسد آقای  رزم حسینی  توان مدیریتی لازم برای تصدی  وزارت صمت  در این مدت را دارد.

 

منبع:ایسنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27age2