سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/08 13:34
کد خبر: 5361

حمله ی تند امیرمحمد زند به باران کوثری+فیلم

انتقاد امیرمحمد زند از رای جمع کردن باران کوثری

امیرمحمد زند  زاده ۱ مهر ۱۳۵۷ در تهران است.امیرمحمد زند بازیگر ایرانی است.امیرمحمد زند در دانشگاه La sapienza رم ایتالیا در رشته کارگردانی تحصیل کرده. «یک آن اشتباه» اولین ساخته بلند امیرمحمد زند محسوب می‌شود.  امیرمحمد زند  بازیگر دانش‌آموخته سینما، پیش از فیلم حیرانی در فیلم‌هایی نظیر «اتوبوس شب»، «تقاطع» و «شب حورا» نقش آفرینی کرده‌است.

 


 


کتک کاری و فحاشی رضا شیری در آرایشگاه لورفت+فیلم جنجالی


 

  امیرمحمد زند با انتشار این ویدئو از صحبت های باران کوثری نوشت:

« خانم کوثرى سلام، خیلى ممنون که صادقانه و مشخاصاً دلیل آن همه فریاد با دستبندهاى رنگین و آن همه تلاش و سینه چاکى را گفتید اما..

 

بهتر نبود براى اکران فیلمتون راه دیگرى میرفتید ؟!و از آن چیزى(سیاست) که سررشته ندارید و مردمى که بعضاً چشم بر دهان هنرمندها دوخته اند پلى بى پایه براى آرزوهاتون نمیساختید؟!

 

آیا بهتر نبود اساساً به فیلم من عصبانى نیستم راى میدادید؟و من و امثال من را گمراه در داشتن دغدغه معیشت مردم نمیکردید؟؟ (شما و تیمتان)

 

میدانم که عصبانیت شما از عدم اکران تنها یک فیلمتون آنقدر بوده وهست که حتى جسارت و معرفت یه عذر خواهى ساده از مردم را ربوده اما شما چه ؟ شما میدانستید وارد چه جنگى میشوید؟ و در قبال آن راى هایى که جمع کرده اید تا همیشه مسیٔولید؟؟!

 

تخم مرغ دانه اى ٢٠٠٠ تومان و دلار تا این لحظه ٣٠٠٠٠ تومانى و شرمندگى مردان بسیارى پیش زن و بچه هایشان بهترین اکران عصبانیت امثال شما نبود ...

 

پ،ن:ببخشید من هم به عنوان یه آدمه فرهنگى که نه به عنوان یک ایرانى حق خودم میدانم که دیگر سکوت نکنم و نظرم را بگویم.»

 

 

منبع:آخرین خبر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mjpj4