پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/13 06:29
کد خبر: 5493

توضیح سی ان ان از وضعیت جسمی بد ترامپ+جزئیات

خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان در کاخ سفید اعلام کرد بر اساس شنیده‌ها، وضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نگران کننده است.

ترامپ در ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در بخش بخش کویینز در نیو یورک به دنیا آمد.ترامپ در سال ۱۹۷۷، با مانکن اهل جمهوری چک ایوانا ترامپ، در نیویورک ازدواج کرد.او که نام ترامپ را بر روی محصولات فراوان و بر روی هتل‌ها و برج‌ها و کالا‌ها و املاک فراوان زده است؛ عملا صاحب برند گران قیمت ترامپ است. ترامپ در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ با کسب ۳۰۶ رأی الکتورال در برابر ۲۳۲ رأی کلینتون پیروز شد. او رأی مردمی کمتری از کلینتون به دست آورد و پنجمین کسی شد که بدون بردن آرای مردمی رئیس جمهور میشود. تفاوت آرا در سطح کشور نزدیک ۳ میلیون رأی بود. پیروزی ترامپ یک پیروزی سیاسی بسیار خلاف انتظار دانسته شد.

 

خبرداغ:نسرین مقانلو خواهر کوچک ترش را به همه معرفی کرد+عکس

 

 کیتلین کالینز، خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان در کاخ سفید اعلام کرد بر اساس شنیده ها، وضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نگران کننده است.

خبرنگار سی ان ان در ارتباط زنده از کاخ سفید گفت: برخی از مقامات و مسئولان کاخ سفید، سعی دارند وضع جسمانی و سلامت ترامپ را عادی و خوب نشان بدهند و طی ۲۴ ساعت گذشته مدام گفته اند که علائم و عوارض کرونا در ترامپ خفیف است و اینک می بینیم که او بستری شده و از دارویی مثل رمدسیویر استفاده می کند؛ لذا باید گفت وضع جسمانی ترامپ جدی تر از آن است که گفته می شد.

وی ادامه داد: نکته نگران کننده این است که ما به طور کامل از وضع جسمانی رئیس جمهور مطلع نیستیم و نمی دانیم که علائم حیاتی او چطور است و نحوه مداوا و درمان او چگونه است. تنها چیزی که مسئولان کاخ سفید می گویند این است که او دیگر از دستگاه تنفسی مصنوعی استفاده نمی کند. این به آن معناست که او قبلا از دستگاه اکسیژن استفاده می کرده است. ما این را هم می دانیم که رئیس جمهور در چند روز گذشته، تب داشته است.

خبرنگار سی ان ان افزود: آن ها (مسئولان کاخ سفید) به ما نمی گویند که وضعیت جسمانی رئیس جمهور دقیقاً چطور است، ولی منابع آگاه می گویند تب ترامپ بالاست و به همین علت، او را فورا به بیمارستان منتقل کرده اند. پزشک معالج رئیس جمهور هم در کنفرانس خبری امروز خود شفاف صحبت نمی کرد. این طور به نظر می رسید که او سعی دارد از پاسخ های صریح طفره برود. مشخص نیست که آیا رئیس جمهور دستور داده است تا او طوری صحبت کند که فعلا کسی از وضع دقیقش مطلع نشود. ولی از همه مطالبی که در این دو روز از کاخ سفید و مسئولانش شنیده شده است، اینطور برداشت می شود که وضع جسمانی رئیس جمهور نگران کننده است.

 

خبرجنجالی:دزد مال و روح دختر مهراب قاسم خانی دستگیر شد/گریه های دختر آقای بازیگر در مواجهه با دزد+فیلم جنجالی

 
 

اولین اظهارات ترامپ از بیمارستان با صورتی رنگ‌پریده/عکس

 

در همین حال، خبرگزاری رویترز گزارش داد: میچ مک کانل، رئیس اکثریت جمهوریخواه در مجلس سنای آمریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: با دونالد ترامپ گفتگو کرده است و شرایط وی خوب به نظر می رسد. ترامپ تاکید دارد حالش خوب است.

رئیس دفتر کاخ سفید نیز اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حالش خوب و سرپاست. پزشکان وی نیز از علائم حیاتی وی بسیار خشنود هستند. من امروز چند بار با ترامپ دیدار کردم.

 

منبع:اقتصادنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xp6z3