چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/19 12:17
کد خبر: 5616

منتقل شدن ترامپ به کما شایعه است یا واقعیت؟

آخرین وضعیت جسمانی رئیس جمهور آمریکا چگونه است؟ او که چند روزی است به کرونا مبتلا شده طبق آخرین اخبار فعلا به بیمارستان منتقل شده است. اما آیا حال عمومی خوب و به کما رفتن او شایعه‌ است؟

ترامپ   در ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در بخش بخش کویینز در نیو یورک به دنیا آمد.ترامپ در سال ۱۹۷۷، با مانکن اهل جمهوری چک ایوانا ترامپ، در نیویورک ازدواج کرد.او که نام ترامپ را بر روی محصولات فراوان و بر روی هتل‌ها و برج‌ها و کالا‌ها و املاک فراوان زده است؛ عملا صاحب برند گران قیمت ترامپ است. ترامپ در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ با کسب ۳۰۶ رأی الکتورال در برابر ۲۳۲ رأی کلینتون پیروز شد. او رأی مردمی کمتری از کلینتون به دست آورد و پنجمین کسی شد که بدون بردن آرای مردمی رئیس جمهور میشود. تفاوت آرا در سطح کشور نزدیک ۳ میلیون رأی بود. پیروزی ترامپ یک پیروزی سیاسی بسیار خلاف انتظار دانسته شد.

 


خبرداغ:طلاق کیمیا علیزاده و همسرش تکذیب شد!+عکس


 

آخرین وضعیت جسمانی رئیس جمهور آمریکا چگونه است؟ او که چند روزی است به کرونا مبتلا شده طبق آخرین اخبار فعلا به بیمارستان منتقل شده است. اما آیا حال عمومی خوب و به کما رفتن او شایعه‌ است؟

در این مورد ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتیک گزارش داده که پزشک ترامپ گفته است: وضعیت دونالد ترامپ همچنان رو به بهبودی است.

شان کانلی پزشک ترامپ امروز، یکشنبه تاکید کرد: وضعیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همچنان رو به بهبودی است.

عصر جمعه، رئیس جمهور آمریکا در بیمارستان نیروی دریایی ایالات متحده در حومه واشنگتن بستری شد. پیش از این، ترامپ تایید کرده بود که وجود ویروس کرونا در ملانیا همسرش تشخیص داده شده است.

کانلی در یک کنفرانس خبری گفت: سلامتی رئیس جمهوری همچنان رو به بهبودی است.

کانلی همچنین اضافه کرد که ترامپ روز جمعه تب شدیدی داشت و میزان اکسیژن خون رئیس جمهور در طول بیماری دو بار جمعه و شنبه کاهش یافت.

وی تأیید کرد که روز جمعه به او اکسیژن داده شد اما در مورد اینکه روز شنبه اکسیژن داده شده است یا نه اطلاعی نداد.

به نوبه خود، دکتر برایان گاریبالدی گفت که امروز هدف پزشکان اطمینان یافتن از این است که ترامپ غذا خورده و آشامیده است و تا آنجا که ممکن است حرکت می‌کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ترامپ می‌تواند فردا مرخص شود.

 



 

همچنین پزشک شان دادلی گفت که ترامپ در حال حاضر با مشکلات تنفسی دست و پنجه نرم نمی‌کند و آزادانه “بدون هیچ محدودیتی” حرکت می‌کند.

 

منبع:تجارت نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ppzr4