جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/23 08:07
کد خبر: 5688

خبرنگار عربستانی:بشار رسن یک احمق است!

خبرنگار سرشناس عربستانی به جدایی بشار رسن از پرسپولیس واکنش نشان داد و او را احمق خطاب کرد.

بشار رسن یک بازیکن فوتبال اهل عراق استوی همچنین در تیم ملی فوتبال عراق بازی کرده است. بشار رسن  فوتبال را در آکادمی نونهالان فنرباغچه آغاز کرد، در تیمهای نوجوانان توس آمورگی و پیماز نیز حضور داشته، بشار رسن بازیکن دوپا و تکنیکی ست، در سال 2016 شایعه انتقالش به مزن گلکی اسکاتلند به گوش می رسید که هرگز انجام نشد بشار رسن برای انجام مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 به همراه تیم ملی عراق به ایران آمد در آن سفر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و طی چندین جلسه ای که با سران این باشگاه داشت سر انجام در تاریخ 1396/4/12 با قراردادی دو ساله بشار رسن به پرسپولیس پیوست.

 

 

بشار رسن شب گذشته با منتشر کردن یک پست رسما از پرسپولیس خداحافظی کرد، این درحالی است که او با سرخ‌ها موفق شده بود که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. حالا این مساله باعث تعجب خبرنگاران عربستانی شده است.

سعد الحارثی در واکنش به جدایی بشار رسن نوشت: "بشار احمق است چرا که او به جای کسب جام به دنبال پول است.‌ای بشار، تیم تو پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی باشگاهی راه پیدا کرده و حضور در یک لیگ قوی (ایران) را رد می‌کنی و راهی تیمی (باشگاه قطر) می‌شوی که سال هاست که هیچ جامی به دست نیاورده است".

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pp7r4