شنبه 19 اسفند 1402 - 09 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/23 09:06
کد خبر: 5694

منع عبور و مرور در ۵ کلانشهر با دستور روحانی

وزیر بهداشت: دیروز خدمت رییس جمهور درخواستی ارائه دادیم تا ما در ۵ شهر مهم که شیوع کرونا بالا است مثل تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه اجازه دهند در این سه روز منع عبور و مرور اعمال کنیم و رییس جمهور با این درخواست موافقت کردند.

ویروس کرونا مرگبارترین همه گیری جهان در قرن ۲۱ محسوب می‌شود و بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت به طور میانگین روزانه ۵ هزار و ۴۰۰ تن به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می‌دهند به همین دلیل هیئت دولت تصمیمی گرفته اند که در ادامه توضیحات بیشتری داده می شود. 

 

سعید نمکی وزیر بهداشت از جاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: متاسفانه ویروس کرونا دچار جهش‌هایی شده و اینکه بیماری‌افزایی آن چقدر افزایش پیدا کرده مشخص نیست اما در گرفتار کردن مردم جهت زیادی داشته و زنگ خطر جدی برای همه مردم ایران است.

 


خبرداغ:ریحانه پارسا به علت افسردگی بعد از طلاق از بازیگری خداحافظی کرد+فیلم جنجالی

 

 


 

وی افزود: با تشدید شرایط فعلی و‌ اعمال جریمه‌ها امیدوارم موفق شویم. دیروز خدمت رئیس‌جمهور درخواستی ارائه دادیم تا در 5 شهر مهم که شیوع کرونا بالاست مثل تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه اجازه دهند در این سه روز منع عبور و مرور اعمال کنیم که مورد موافقت رئیس‌جمهور قرار گرفت.

 

این خبر تکمیل می‌شود...

 

 

منبع:تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ypka4