چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/24 11:21
کد خبر: 5718

اعتراض مجری معروف به تصمیم جدید دولت حاشیه ساز شد!

مجری برنامه سلام صبح بخیر: 12 شب به بعد کرونا وحشی می‎شود.

 مجری تلویزیون برنامه "سلام صبح بخیر"دیگربه نحوه اجرای ممنوعیت سفر در 5 استان گفت: " 12 شب به بعد کرونا وحشی می‎شود و قبل از آن آرام است؟ اتوبوس و هواپیما کرونا منتقل نمی‎کند؟ و فقط خودرو شخصی کرونا را انتقال می دهد؟​

 


خبرجدید:اگر سهام عدالت خود را فروخته اید، بخوانید


 

دکتر سیما سادات لاری، در این باره  گفت: همانطور که بارها به اطلاع رسانده‌ایم میان افزایش تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور با شروع پیک بیماری کرونا رابطه معناداری وجود دارد. با توجه به تعطیلات پیش رو و اهمیت پرهیز از هرگونه سفر در شرایط حساس همه‌گیری بیماری در کشورمان با پیشنهاد وزیر محترم بهداشت و موافقت و ابلاغ رئیس جمهور محترم، ممنوعیت هر نوع سفر از مبدا و یا به مقصد شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه از ساعت ۲۴ امشب اعمال خواهد شد.

وی افزود: سفر از این شهرها یا به این شهرها تا ظهر یکشنبه هفته‌ آینده ممنوع خواهد بود. لازم به توضیح است محدودیت ارتباطی مربوط به مسافرت‌های  درون‌شهری  نیست و اعمال محدودیت قانونی فقط مربوط به سفرهای بین شهری از مبدا یا مقصد این شهرها است.

 



 

باری تاکید کرد: با توجه به شرایط بیماری در کشومان ممکن است این محدودیت شامل شهرها و استان‌های دیگر شود. درخواستمان از هموطنانمان این است که از هرگونه اقدام به سفر در تعطیلات پیش رو خودداری کنند و با رعایت حداکثری پروتکل‌ها شاهد توقف شیوع گسترده بیماری در کشور باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rp6z3