پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/26 10:03
کد خبر: 5767

حسام منظور بازیگر سریال نجلا کیست؟+عکس

همه چیز در مورد حسام منظور

همه چیز درمورد حسام منظور 

در اینبخش بطور کامل با حسام منظور بازیگر محبوب اینروزها آشنا می‌شویم. حسام منظور با ایفای نقش در سریال بانوی عمارت بـه شهرت بزرگی دست یافت و سپس با بازی در سریال پربیننده برادرجان بر شهرت خود افزود، او توانست در مدت کوتاهی نظرات مثبت زیادی را کسب کند، دراین پست از 0 تا 100 با حسام منظور و فعالیت های او آشنا می‌شویم. با پارس ناز همراه باشید.

 


خبرداغ:محمدرضا گلزار از گریمش در عاشقانه 2 رونمایی کرد+عکس


 

در ابتدا بیوگرافی کوتاه از حسام منظور

 

حسام منظور در هجدهم آذرماه سال ۵۹ در تهران متولد شد. مادرش ارومیه‌ای بودو بهمین واسطه دوران کودکی و نوجوانی خودرا در آذربایجان سپری نمود. حسام منظور دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس اسـت. او هم چنین از سال ۹۵، رشته بازیگری را در دانشگاه‌ آزاد اسلامی تدریس میکند.

 

773147635-parsnaz-com

 

شروع فعالیت حسام منظور

حسام منظور فعالیت حرفه‌ای خودرا در زمینه بازیگری از سال ۸۲ و از تئاتر آغاز کرد. نخستین نمایشی کـه او در ۲۳ سالگی در آن بـه ایفای نقش پرداخت، “خوان هشتم” بود کـه بـه کارگردانی محمد مسعود طیبی بـه روی صحنه رفت. حسام منظور توانست درسال ۸۴ و با بـه روی صحنه رفتن در هفت اثر نمایشی، سال پر کاری را برای خود رقم بزند و بـه یکی از چهره‌های مطرح در عرصه تئاتر تبدیل شود.

 

سینما و تلویزیون حسام منظور

حسام منظور پس از ۵ سال فعالیت مداوم و پر انرژی در عرصه تئاتر، درسال ۸۷ و با ایفای نقش در فیلم سینمایی “کیش و مات” نخستین حضورش در صحنه‌ای غیر از تئاتر را تجربه کرد.

 

194109647-parsnaz-com

 

او هم چنین برای نخستین بار و با بازی در سریال “قصه‌های تبیان”، نخستین تجربه هنری‌اش را در عرصه تلویزیون بدست آورد. حسام منظور درسال ۹۷ و با ایفای نقش “شازده ارسلان” در سریال “بانوی عمارت” شهرت بسیاری پیدا کرد و نقطه عطفی در دوران حرفه‌ای‌اش رقم خورد.

برای خواندن بیوگرافی کامل و زندگی شخصی حسام منظور بـه لینک زیر بروید.

 

آثار حسام منظور

حسام منظور در بیش از ۲۰ اثر نمایشی در تئاتر ایفای نقش کرده اسـت. او هم چنین تجربه بازی در ۷ اثر سینمایی و تلویزیونی را نیز دارد.

 

آثار سینمایی حسام منظور

ربوده شده «بیژن میرباقری – ۱۳۹۴»

تلفن همراه رییس‌جمهور «علی عطشانی – ۱۳۹۰»

کیش و مات «مهران مرادی – ۱۳۸۷»

آثار تلویزیونی حسام منظور

برادر جان «محمدرضا آهنج – ۱۳۹۷»

بانوی عمارت «عزیزالله حمیدنژاد – ۱۳۹۷»

روزهای بی‌قراری «کاظم معصومی – ۱۳۹۵»

قصه های تبیان «فرج الله سلحشور – ۱۳۹۴»

 

ازدواج حسام منظور

حسام منظور تاکنون ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

 

 


خبرجنجالی:هدف ریحانه پارسا از بی ادبی به حامد بهداد چیست؟+عکس جنجالی


 

کلوپ بازیگری حسام منظور

حسام منظور برای انتقال تجارب خود در عرصه بازیگری یک کلوپ بازیگری تاسیس کرده ودر آن برای هنرجویان خود دوره‌های بازیگری را از مقدماتی تا پیشرفته برگزار میکند.

 

معیارهای انتخاب حسام منظور برای نقش

حسام منظور علت کم کاری خودرا در عرصه تلویزیون دلایل شخصی عنوان کرده اسـت. بـه گفته خودش در انتخاب نقش‌هایی کـه بـه او پیشنهاد میشود آدم سخت‌گیری اسـت و اگر نقش برایش جذابیت نداشته باشد آنرا قبول نمی کند.

 

744979919-parsnaz-com

 

او مطالعه و یادگیری را از ارکان اصلی فعالیتش می داند و کسب تجربه جدید و نترسیدن از روبه‌رو شدن با آنرا از خصلت‌های خود عنوان میکند. او درباره بازی در سریال بانوی عمارت می گوید کـه وقتی متن را خوانده بسیار هیجان زده شده اسـت چرا کـه وقوع اتفاق‌های جدید در قسمت‌های مختلف داستان، قصه را برایش بسیار مهیج و جذاب کرده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vmxj4