چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/26 17:59
کد خبر: 5784

اعتراض عبدالرضا کاهانی به توقیف فیلمی که مهناز افشار هم در آن بازی کرده است+فیلم

عبدالرضا کاهانی در رابطه با فیلم توقیفی خود با نام ارادتمند نازنین، بهاره، تینا اعلام کرد که این فیلم در بین مدیران وزارت ارشاد و خانواده‌های آن‌ها پخش شده است.

عبدالرضا کاهانی، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و طراح صحنه و لباس سینما و تئاتر، سال 1352 در شهر نیشابور متولد شد.وی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته‌ی بازیگری (نمایش) از دانشگاه "آزاد" اراک است.عبدالرضا کاهانی، جایزه‌ی اسکندر طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم تسالونیکی  برای فیلم «آن جا» جایزه‌ی ویژه‌ی هیأت داوران جشنواره‌ی فیلم کارلووی واری جایزه‌ی کلیسای جهانی جشنواره‌ی فیلم کارلووی واری، تندیس نقره‌ای جشنواره‌ی فیلم دمشق  دیپلم افتخار بهترین کارگردانی جشنواره‌ی فیلم فجر، جایزه‌ی بهترین فیلم جشنواره‌ی فیلم شهر و جایزه‌ی فیلم منتخب دانشگاه‌های ایران برای فیلم «بیست» جایزه‌ی ویژه‌ی تماشاگران جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم ایروان برای فیلم «هیچ»جایزه‌ی ویژه‌ی هیئت داوران جشن منتقدان سینمای ایران برای فیلم «اسب حیوان نجیبی است»و انتخاب فیلم «بی خود و بی جهت»به‌عنوان فیلم منتخب منتقدان و نویسندگان مجله‌ی فیلم، را در کارنامه دارد.

 


 

 

 


خبرجنجالی:ماجرای فوت مانی پورحامدی براثر چالش مومو واقعیت دارد؟عکس قربانی 11 ساله


 

عبدالرضا کاهانی در رابطه با فیلم توقیفی خود با نام ارادتمند نازنین، بهاره، تینا اعلام کرد که این فیلم در بین مدیران وزارت ارشاد و خانواده‌های آن‌ها پخش شده است.
کاهانی با انتشار بخشی از فیلمش در اینستاگرام خود نوشت:
جهت اطلاع.
مدت‌هاست نسخه‌ی خصوصی فیلم #ارادتمند_نازنین_بهاره_تینا که در اختیار #وزارت_ارشاد است؛ میان مدیران، مسئولان سینمایی، خانواده‌های آن‌ها و حتی اهالی سینما -به شکل غیر قانونی و قاچاق- دست به دست می‌شود، اما پس از حدود پنج سال که از ساخت فیلم می‌گذرد به سازندگانش هشدار می‌دهند؛ مردم و تماشاگران خارجی اجازه‌ی تماشای آن را ندارند!
بدون تردید گرفتاری مردم -در این روز‌های عجیب و سخت- مهم‌تر از حواشی تمام نشدنی فیلم من است، اما قول می‌دهم در این جنگ نابرابر با وزارت ارشاد، راهی برای نمایش و انتشار عمومی فیلم پیدا کنم.
لطفا اندکی دیگر صبر کنید و به من حق بدهید که مدت‌هاست با مجوز وزارت ارشاد فیلم نمی‌سازم و رؤیاهایم را مستقل از نظارت سانسورچی‌ها در چهار گوشه‌ی جهان جستجو می‌کنم.
ارادتمند شما
عبدالرضا کاهانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lp573