سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/27 20:35
کد خبر: 5821

رامین راستاد از گریم حرفه ایش درنقش آیت الله رفسنجانی رونمایی کرد+عکس

پس از چندین بار تست گریم، سرانجام رامین راستاد به عنوان نزدیک ترین چهره به آیت الله رفسنجانی برای ایفای این نقش در سریال «راز ناتمام» انتخاب شد.

رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. رامین راستاد متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران استرامین راستاد نخستین بار در سینما حضور یافته است. رامین راستاد در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.رامین راستاد چندین سال قبل ازدواج کرده و ماحصل این ازدواج یک دختر و یک پسر می باشد.

 


 

خبرداغ:هانیه غلامی از مادر جوان و زیبایش رونمایی کرد/شباهت باورنکردنی+عکس


 

عکس حاضر مربوط به رونمایی از کاراکتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال الف و فاخر «راز ناتمام» به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی است. پس از چندین بار تست گریم، سرانجام رامین راستاد به عنوان نزدیک ترین چهره به آیت الله رفسنجانی برای ایفای این نقش انتخاب شد.

هاشمی رفسنجانی-راستاد

 

سازندگان این سریال پیش از این از گریم کاراکتر شهید دکتر محمد بهشتی رونمایی کرده بودند که با توجه به شباهت بازیگر این نقش به دکتر بهشتی، گریم وی با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شد.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، «راز ناتمام» با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواخر پاییز مقابل دوربین خواهد رفت.

سایر کاراکترهای این سریال که مربوط به چهره های مطرح سیاسی دهه های پنجاه و شصت و زمان حال هستند بزودی معرفی و از گریم آنان نیز رونمایی خواهد شد.

عوامل اصلی این پروژه که به سفارش معاونت امور استان ها و مرکز کرمان تولید می شود عبارت هستند از; تهیه کننده: امین امانی، کارگردانان: امین امانی، علی امانی، طراح و سرپرست نویسندگان: سید جلال الدین دری، مشاور فیلمنامه: رحمان سیفی آزاد، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، مدیر برنامه ریزی: محمد شریفی، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا الیاسی، طراحی گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رامین غفوری، مدیر تدارکات: مهدی شهرباف، عکاس: محسن بیده، گرافیست: محمود آزاده و مشاور رسانه ای: امین اعتمادی مجد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xmob3