پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/29 06:52
کد خبر: 5856

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی حقیقت دارد؟+عکس

بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است.

بهنوش طباطبایی   بازیگر شایسته سینما و تلویزیون ایران را جمع آوری کرده ایم. بهنوش طباطبایی همسر سابق آقای مهدی پاکدل بازیگر معروف می باشد. بهنوش طباطبایی مدت زیادی اسـت کـه کم کار شده و زیاد جلوی دوربین ها ظاهر نمی‌شود. از جمله کارهای خوب خانم بهنوش طباطبایی میتوانیم سریال میکائیل را نام ببریم.  بهنوش طباطبایی  در این سریال هم بازی کامران تفتی و متین ستوده بود.

 


خبرداغ:تیپ نامتعارف بهاره رهنما در خانه ی لاکچریش حاشیه ساز شد+عکس


بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که در سال‌های گذشته کم و بیش با حاشیه‌های مربوط به زندگی خصوصی اش، درگیر بوده است. این بار هم پست جدید اینستاگرامی این بازیگر، حاشیه‌ای جدید درست کرده است.

 دوباره پست یک بازیگر در اکانت شبکه اجتماعی‌اش، خبرساز شده است. این روز‌ها خیلی از شایعه‌ها از پست‌ها و عکس‌هایی که بازیگران در شبکه‌های اجتماعی‌شان می‌گذارند، درست می‌شود.

این بار هم این قضیه، دامن بهنوش طباطبایی را گرفته است. گویا خانم بازیگر عکسی از خودش را منتشر کرده است با شعری عاشقانه طور زیر آن. حالا تب و تابی در فضای مجازی راه افتاده است که احتمالا خانم طباطبایی ازدواج مجدد کرده است.


خبرجنجالی:چهره متفاوت سحر قریشی بعد از عمل زیبایی لب +عکس جنجالی


بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است. اما شاید این بار خودش هم در حاشیه جدیدی که برایش به وجود آمده، بی تقصیر نبوده است.

 

232193_908


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eday2