جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/02 14:37
کد خبر: 5958

خالکوبی جدید همسر جاستین بیبر و کنایه اش به سلناگومز حاشیه ساز شد+عکس

هیلی زن جاستین بیبر به تازگی خالکوبی جدیدی روی دستش انجام داده که بسیاری آن را با سلنا گومز نامزد سابق جاستین مرتبط می دانند.

جاستین بیبر (به انگلیسی: Justin Drew Bieber) زادهٔ ۱ مارس ۱۹۹۴ است.جاستین بیبر خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده است.جاستین بیبر بازیگر و سرگرمیساز کانادایی است.جاستین بیبر در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و جاستین بیبر در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعداً مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد.

هیلی زن جاستین بیبر از خالکوبی های جدید خود رونمایی کرد ولی بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی یکی از آنها را با سلنا گومز مربوط می دانند.

زن جاستین بیبر و خالکوبی جدیدش

اخیرا خالکوبی های زوج معروف سلبریتی یعنی جاستین بیبر و همسرش هیلی تبدیل به سوژه پر بحث بین مردم شده است. به گزارش پرشین وی چندی پیش جاستین تصویری از خالکوبی جدید گردنش را در پیج شخصی اش به اشتراک گذاشت و تمام کاربران اینترنتی متقاعد شدند که در این خالکوبی حرف “S” پنهان است که می تواند نشانه ای از حرف اول اسم نامزد سابقش سلنا گومز باشد و تا چند روز بحث بر سر این موضوع همچنان داغ بود.

زن جاستین بیبر

خالکوبی جدید هیلی بیبر روی انگشت حلقه

حال در طی روزهای اخیر خالکوبی دست همسرش هیلی بیبر (بالدوین) خبرساز شده است.او به تازگی به مناسبت سالگرد ازدواجش با جاستین، خالکوبی جدیدی روی انگشت حلقه اش به نمایش گذاشت، ولی هواداران تاتوی جدید او را نیز بی ارتباط به سلنا نمی دانند.


 

تاتوی جنجالی هیلی بیبر

خالکوبی های جدید هیلی زن جاستین بیبر شامل یک حرف “J” (اول اسم جاستین) روی انگشت حلقه اش و یک کلمه “beleza” به معنی “زیبایی” در زبان پرتغالی است که گفته می شود به احترام بخشی از میراث او از طرف مادری این تاتو را انجام داده، چرا که مادر او اصالتی پرتغالی، ایتالیایی و برزیلی دارد.

گرچه درحال حاضر کامنت های این پست اینستاگرامی بسته شده است ولی پیش از آن مردم در بخش نظرات به این نکته اشاره کردند که خالکوبی حرف (جِی) “J” هیلی بیبر دقیقا مشابه با انگشتری است که به گزارش پرشین وی جاستین به نامزد سابقش سلنا گومز هدیه داده بود.


 

انگشتر سلنا گومز با حرف جِی

ماجرای انگشتر سلنا که بسیار به خالکوبی جدید زن جاستین بیبر شباهت دارد، مربوط به سال ۲۰۱۲ است، زمانی که او در شهر پاریس با این انگشتر در دست راستش مشاهده شد. انگشتر مذکور یک حلقه ساده نقره با دیزاین حرف J (جِی) بود که به شکل خط شکسته روی انگشتر خودنمایی می کرد. تصور می شد این حلقه، هدیه روز ولنتانین جاستین به سلناست که در آن زمان با هم رابطه داشتند.

ماجرای حلقه و خالکوبی

مقایسه حلقه سلنا و خالکوبی هیلی

در همان زمان سلنا عکسی از این حلقه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در کنار آن نوشته بود: “بالاخره به خانه رسیدم”. (البته عکس مذکور در حال حاضر از پیج او پاک شده است.)

با دیدن خالکوبی جدید زن جاستین بیبر و مقایسه آن با انگشتر سلنا به سادگی می توان درک کرد چرا کاربران شبکه اجتماعی چنین نظری دارند. ولی تصور اینکه هیلی از قصد بخواهد خالکوبی خاصی روی دستش داشته باشد که مدام شوهرش را یاد نامزد سابقش بیاندازد، سخت است! شاید بدون آنکه متوجه باشد به صورت تصادفی چنین شباهتی ایجاد شده است!

انگشتر سلنا گومز

انگشتر سلنا گومز

سلنا گومز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jl6p3