جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/04 09:54
کد خبر: 6006

شرایط دریافت وام 50 میلیونی برای بازنشستگان

علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران به تشریح جزئیات اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت.

در حال حاضر   حقوق بازنشستگان در کمترین حد ممکن است  و آنچه مشخص است بازنشستگان نمی‌توانند از پس هزینه‌های زندگی برآیند.  البته آن طور که مدیر عامل سازمانتأمیناجتماعیدرخصوصمتناسب‌سازی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفته توافق اولیه با دولت انجام شده تا بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از طریق واگذاری سهام شرکت‌های دولتی معادل حداکثر ۵۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی داده شود که از طریق آن ظرف مدت یک ماه حقوق بازنشستگان افزایش پیدا کند.


خبرجنجالی:رقص گلشیفته فراهانی با پوشش نامناسب لورفت+عکس


علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران گفت:۶۰۰ سهمیه برای پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد برای بازنشستگان تأمین اجتماعی که مشکلات مالی دارند و در پرداخت ودیعه مسکن با مشکل مواجهه هستند در نظر گرفتیم.

او افزود: هر یک از بازنشستگان که اولویت دارند و حقوقشان بالای ۴ میلیون تومان است که توان پرداخت اقساط را دارند همچنین در محدود غرب تهران هستند وام ۵۰ میلیون تومانی را می‌توانند دریافت کنند.


خبرداغ:دریده شدن نوزاد بی پناه توسط سگ ها در بیابان های اصفهان!+عکس غم انگیز


دهقان کیا تصریح کرد: ماهانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود. این وام به ۲۰۰ نفر پرداخت شده به ۱۰۰ نفر در حال پرداخت است و لیست ۱۰۰ نفر را به تازگی داده ایم برای ۱۰۰ نفر بعدی هم در حال ثبت نام هستیم.

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4b9952