سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/06 09:03
کد خبر: 6070

بیوگرافی بازیگران "صفر بیست و یک"/از نگار عابدی تا آزیتا ترکاشوند

بیوگرافی بازیگران سریال جدید صفر بیست و یک

سریال صفر بیست و یک سریال طنز جدید تلویزیون است که جواد رضویان و سیامک انصاری مشترکا آن را کارگردانی کرده و هر شب از 5 آبان ماه از تلویزیون و شبکه سه سیما پخش می شود.

 

 

ساعت پخش سریال"صفر بیست و یک"اثر مشترک جواد عزتی و سیامک انصاری

 

 



 

بازیگران سریال صفر بیست و یک

سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رابعه اسکویی، اتابک نادری، محمدرضا خسروی، علی غلامی، میلادکیانی و مهبد بیور از بازیگران این سریال هستند.

 

عوامل سریال صفر بیست و یک

نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سید جواد رضویان، سیامک انصاری، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر رونقی، طراح چهره‌پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: بهرام دهقانیار، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد، جلوه‌های ویژه کامپیوتری و تصحیح رنگ: امیر، ولی خانی، عکاس: امید مسعود فر، تهیه کننده: مهدی فرجی.

 


خبرداغ:واکنش سحر قریشی به بوسه و ابراز محبت یک هوادار برصورتش+فیلم لورفته

 

بیوگرافی نگار عابدی:

او در فیلم های کوتاهی چون هدیه و خط مستقیم یک دایره حضور چشم گیری داشته است. فعالیت اصلی وی تئاتر است و در نمایش هایی چون باز گشت به خان نخست به کارگردانی محمد رضایی راد و آندرانیک به کارگردانی حمید پورآذری ایفای نقش نموده است. او همسر سابق هدایت هاشمی بازیگر میباشد و یک دختر به نام اِما دارند.

نگار عابدی بازی در سریال دودکش در سال 1392 و به کارگردان محمدحسین لطیفی در بین مردم شناخته شد.نگار عابدی در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت به ایفای نقش پرداخته است. نگار عابدی در فیلم سینمایی خانه ای کنار ابرها در کنار همسر سابقش هدایت هاشمی به ایفای نقش پرداخت.

 

زندگی-نگار-عابدی-11

 

بیوگرافی جواد رضویان:

سیدجواد رضویان زادهٔ ٢۵ خرداد ۱۳۵۳ است.سیدجواد رضویان در قم بازیگر، کارگردان، خواننده و مجری ایرانی است.سیدجواد رضویان به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. 

اولین حضورش در تلویزیون با سریال سیب خنده به کارگردانی رضا عطاران رقم خورد که شروع بسیار خوبی برای این بازیگر بود. پس از سیب خنده در سریال های زیادی بازی کرد که نقش های خوبی بود اما بازی در مجوعه طنز پاورچین ساخته مهران مدیری شاه نقشی بود که باز هم باعث دیده شدن بیش از پیش او شد.

اولین حضور سینمایی جواد رضویان بازی در فیلم شارلاتان در سال ۸۱ بود و پس از آن هم در فیلم های زیادی با مضمون طنز حضور داشته است. خودش فیلم شاخه گلی برای عروس را خیلی دوست دارد.

سید جواد رضویان در جوانی با همسرش ازدواج کرد و حاصل ازدواجش دختری به نام یامین می باشد.

 

پست مفهومی جواد رضویان در مورد کرونا+عکس

 

بیوگرافی امیرحسین رستمی 

امیرحسین رستمی  متولد۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران است.  امیرحسین رستمی  فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه آزاد است. او فقط یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

رستمی  نخستین کار تصویری اش را در سال ۷۸-۷۷ با رامبد جوان در سریال «هزاران ستاره» شروع کرد که در ایران پخش نشد و در شبکه جام‌جم اروپا برای ایرانیان مقیم آنجا به نمایش گذاشته شد. بعد از آن چند فیلم کوتاه و کلیپ‌هایی که به سفارش سازمان ملل در زمینه ترک اعتیاد بود را با رامبد جوان کار کرد. نخستین فیلم سینمایی‌اش «فقط چشم‌هایت را ببند» علیرضا امینی بود که علاوه بر بازی، دستیار کارگردان هم بود که متاسفانه در ایران پروانه نمایش نگرفت، ولی در بسیاری از جشنواره‌های خارجی به نمایش درآمد و جوایزی هم کسب کرد.

امیرحسین رستمی به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد. اما در سال ۸۸ با بازی در سریال شمس العماره دیده شد.

 

امیرحسین رستمی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند متولد ۳۰ خردادماه ۱۳۵۹ در بروجرد است، پدرش نظامی بوده و ۵ خواهر و ۵ برادر دارد، که یکی از برادرانش مدتی پیش درگذشت.

آزیتا ترکاشوند فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی است دوره‌های بازیگری را در آموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی پور و رویا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتود‌های نمایش آغاز شد.


او در فیلم قلاده‌های طلا و مجموعه‌های تلویزیونی گاندو، کلاه پهلوی و هیولا نقش آفرینی کرده است.

 

آزیتا ترکاشوند بازیگر پرکار این روزهای تلویزیون و نمایش خانگی+عکس

 

بیوگرافی رویا میرعلمی:

رویا میرعلمی بازیگر42 ساله تلویزیون ، تئاتر و سینما کشورمان متولد شهر قزوین است.رویا دارای مدرک کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران  می باشد.رویا میرعلمی چندیدن سال است که ازدواج کرده است. همسرش حسین کیانی نام دارد که از کارگردانان تئاتر است.این زوج صاحب یک فرزند پسر به نام کارن هستند.

او فعالیت خود را در سینما با فیلم برادر آغاز کرد و پس از آن در فیلمهای صب روز هفتم و بیداری ادامه داد.او در سال 1391 با سریال زمانه درخشید اما اوج درخشش وی بازی در سریال شمعدونی به کارگردان سروش صحت در سال 1394 بود.

سینمای ایتالیا و آثار کارگردانانی چون میکل آنجلو آنتونیونی ، فدریکو فلینی و تئوآنجلوپولوس را دوست دارم و به شدت طرفدار سینمای به دور از تجملات هستم.

دنبال کننده سینمای هالیوود هستم اما تماشای آثار فردی چون کریشتف کیشلوفسکی را به استیون اسپیلبرگ ترجیح می‌ دهم.علاقه زیادی نیز به سینمای روسیه و آثار آندری تارکوفسکی و سرگئی پاراجانف هم دارم.

رویا میرعلمی صداپیشگی را دوست دارد و یک کار با هومن خیاط به نام زندگی مخفی حیوانات داشته است و جای یک شخصیت انیمیشنی حرف زده است.

 

تصاویر زیبا و شخصی رویا میرعلمی

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ym7e4