یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/06 09:55
کد خبر: 6073

فیلمی ازجوان های بی رحم شیرازی که پوست یک حیوان زنده را می کنند!+فیلم 16+

چند جوان در نزدیکی شیراز به طرز فجیعی پوست یک حیوان را مقابل دوربین کنده و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کردند.

 متخلفان در منطقه کوهمره سرخی بدون واهمه‌ای از شناسایی و دستگیر شدن، با چهره‌ای واضح، در برابر دوربین یک تشی را که به گفته فیلمبردار گوشت خوشمزه‌ای دارد سربریدند تا احتمالا لاشه این  جانور حرام‌گوشت  را بین سیخ‌های کباب تقسیم کنند.




متخلفان در منطقه کوهمره سرخی در نزدیکی شیراز، یک تشی را با پرتاب سنگ از پای درآورده و سپس در برابر دوربین سر بریدند.

 



شکارچیان تشی عموما با روشن کردن آتش در بیرون لانه تشی، حیوان را وادار به خروج از لانه کرده و سپس با ضربات سنگ و چوب از پای در می‌آورند. کباب کردن این حیوان حرام‌گوشت، پایان تاسف‌بار قصه شکار تشی است.

کشتار بی‌رحمانه تشی در نزدیکی شیراز/ متخلفان دستگیر می‌شوند؟

گفتنی است جریمه قابل پرداخت بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار غیرمجاز تشی، ۴۵۰هزار تومان است.

در ادامه فیلم کشتار بی‌رحمانه تشی را که به گفته متخلفان دوم آبان ماه در کوهمره سرخی ضبط شده مشاهده می‌کنید.

تشی‌ها جوندگان بزرگی هستند که بخش‌های زیادی از سطح بدن آنها برای حفاظت از گزند حیوانات شکارچی، پوشیده از خارهایی تیز و بلند است. وزن تشی‌ها بین ۵ تا ۱۶ کیلوگرم بوده و رنگ آنها ترکیبی از قهوه‌ای، خاکستری و سفید است. این جانوران که حدودا ۱۵ سال عمر می‌‌کنند سرعت کم و حس بویایی بسیار قوی داشته و عموما شناگران ماهری هستند. رژیم غذایی تشی را همه‌ قسمت‌های گیاهان (پیاز، ریشه، ساقه، میوه و برگ)، استخوان و شاخ حیوانات و حشرات تشکیل می دهد.

بر خلاف تصور، تشی نمی‌تواند خارهای خود را پرت کند؛ بلکه در موقع احساس خطر برای بزرگ جلوه دادن خود خارها را سیخ می‌کند. تشی ابتدا با تکان دادن آن‌ها و تولید صدا سعی می‌کند دشمن را فراری دهد. اما اگر تهدید ادامه پیدا کرد، خود را از پشت به حیوان مهاجم می‌کوبد.

در این حمله، خارهای شُل بدن تشی کنده می‌شود. گاهی هم در حال فرار ناگهان توقف می‌کنند تا حیوان مهاجم با خارهای بدنشان برخورد کند. با وجود این خارها، برخی حیوانات می‌توانند آن‌ها را شکار کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/365ze2