پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/08 18:10
کد خبر: 6157

تیپ عجیب بازیگر "خط قرمز" در آمریکا در فضای مجازی سوژه شد+عکس

ایمان اشراقی بازیگر "خط قرمز" عکس هایی با پوششی خیلی متفاوت و عجیب در صفحه اینستاگرامش انتشار داد.

ایمان اشراقی  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که بیشتر او را در سریال " خط قرمز " به یاد داریم به تازگی عکسی از پوشش عجیب و غریب خود در آمریکا رونمایی کرده است.ا یمان اشراقی  متولد 17 مرداد 1355 در تهران است.ایمان اشراقی  دارای مدرک دکتری از انگلستان در رشته تخصصی بیماری های قلبی و البته برد تخصصی زیبایی پوست و مو از فرانسه است.این  بازیگر  در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است.

 

خبرداغ:ریحانه پارسا پویان مختاری را با خاک یکسان کرد+عکس

 

ایمان اشراقی

 

مهندس احمد اشراقی پدر  ایمان اشراقی  یکی از مهندسان بنام تهران است که اصالتا گلپایگانی است که سابقه رییس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی تهران را نیز دارد.پدر ایمان یکی از ثروتمندان خیر و نیکوکار می باشد.

 

از کلاس بازیگری تا اولین تجربه ایمان اشراقی

ایمان اشراقی  از همان ابتدا به علت علاقه ای که به هنر داشت وارد کلاس های بازیگری امین تارخ شد.اولین تجربه  ایمان اشراقی  در سال 1378 وقتی 23 ساله بود در فیلم سینمایی متولد ماه مهر اتفاق افتاد.در دومین تجربه سینمایی اش در سال 1380 در فیلم اتانازی است.

 

 

ایمان اشراقی

 

ورود به تلویزیون و شهرت ایمان اشراقی

ایمان اشراقی  سال 79 ابتدا در سریال همسفر به ایفای نقش پرداخت این سریال به کارگردانی قاسم جعفری ساخته شد ،  ایمان اشراقی  همان سال همزمان با تحصیل در رشته پزشکی برای بازی در سریال  خط قرمز  انتخاب شد.بازی در این سریال در نقش کامران او و بسیار از بازیگران از جمله شهرام حقیقت دوست ، سروش گودرزی ، پویا امینی را به اوج شهرت رساند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ggbx3