چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/12 09:00
کد خبر: 6268

فحاشی و درگیری بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا خبرساز شد!/آبروریزی عجیب!

ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری در اینستاگرام به جان هم افتادند.

بهنوش بختیاری  زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ است. بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه است.بهنوش بختیاری  در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.بهنوش بختیاری چند سالی است که متاهل است ولی علاقه ای به منتشر کردن عکس های همسرش را ندارد.

دعوای اینستاگرامی ریحانه پارسا و  بهنوش بختیاری  پایان ندارد. این 2 بازیگر در استوری اینستاگرام خود بر علیه هم مطلب منتشر کردند.​

بهنوش بختیاری  با انتشار عکس هایی از خود خطاب به ریحانه پارسا نوشت: اون وقتی که من منشی صحنه بودم و کیانوش عیاری و سامان مقدم و مهدی صیاغ زاده و مهران مدیری، خورده بچه به اقیانوس می گفت آقا یونس....

از سایت های شرط بندی خط نگیر از اراذل اوباش خط نگیر....

هیچ چیز نمی تونه شخصیت کثیف تو رو از مردم پنهان کنه، خورده بچه که حتی حرفاتم داری خط می گیری....

دنبال پول بودن کار بدی نیست خیلیم خوبه، از راه کثیف به پول رسیدن کار بدیه.دنبال پول بودن کار بدی نیست، دنبال هر دقیقه یه پسر بودن برای پول بله واقعا کار بدیه.دنبال پول بودن کار بدی نیست، حرکات زننده دهاتی کردنم جلوی دوربین برای رسیدن به پول کار واقعا بد و بسیار چیپیه، فقط یه بی خانواده می‌تواند آنقد گل درشت جلف  و هرز باشه.به همه دوستانم توصیه می کنم تا می تونند دنبال رشد و پول و شخصیت باشن و از هر چی زن و مرد هرزه دوری کنن این رمز موفقتی شخصیه و بس راه دیگر جز درستکاری وجود ندارد. آدم بی خانوده و بی اصالت و بی جنبه و زباله اجتماع رو بزرگ نکنین ته همه این کثافتکاریایی که اینا می‌کنن سرابه. ای کاش واسه رد گم کنی آدم خودشو به شکر خوردن نندازه."

01

بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا

 

 

بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا

بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا

بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا

ریحانه پارسا  بهنوش بختیاری را بانو ری اکشن ایران نام برد. همچنین ریحانه پارسا نوشت من با افتخار این است که دنبال لایک هستم چون زاده نسل مدیا می باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wmgd2