سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/12 19:40
کد خبر: 6288

کشته شدن خاوری حقیقت دارد؟/بیوگرافی و اصل ماجرا

محمود خاوری یکی از فراری های اقتصادی ایران است که در کانادا با پول های بادآورده زندگی لاکچری ای دارد.سردار اشتری می گوید آدرس ویلای خاوری را که در حومه شهر زندگی می کند به پلیس کانادا داده است اما هیچ همکاری ای صورت نگرفته است تا او بازداشت و به ایران بازگردانده شود.

شخصی به نام  خاوری ، در سریال «خانه امن»، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کانادا کشته شد.​

خبرجنجالی:پسر امین حیایی ازدواج کرد!؟+عکس عروس

در قسمت دوم سریال « خانه امن » که با موضوع تلاش های نیروهای گمنام امام زمان(عج) در دستگاه‌های امنیتی از شبکه یک سیما درحال پخش است، در سکانس ابتدایی قسمت دوم شخصی که در فیلم نیز اسمش  خاوری  است و در ویلای شخصی‌اش در  کانادا  زندگی می‌کند توسط یکی از نیروهای وزارت اطلاعات ایران کشته می شود. 

محمود خاوری واقعی کیست؟!

محمودرضا خاوری  (زادهٔ ۵ خرداد ۱۳۳۱) مدیر عامل سابق بانک ملی ایران و از مجرمان محکوم شده به دلیل مشارکت در اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است.

 

 محمودرضا خاوری

 

محمودرضا خاوری در مهر ۱۳۹۰ به بهانهٔ «مشکلات عصبی حادث‌شده و بیماری مزمن» از مقام خود استعفا داد و به کشور کانادا که تابعیت آن را دارا بود گریخت.

خبرداغ:تیکه ی مجید صالحی به دستمزد مهران مدیری در تلویزیون+فیلم

خاوری توسط دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی ایران به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و بابت دریافت رشوه به ۱۰ سال محکوم شده‌استنام خاوری برای مدتی در لیست افراد تحت تعقیب اینترپل وجود داشت ولی از اواسط مهر ۱۳۹۵ خورشیدی، نام وی به عنوان یک شخص در حال تعقیب در وب‌سایت اینترپل مشاهده نمی‌شود.

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pmxr4