سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/13 21:32
کد خبر: 6314

فوری|خودرو ارزانتر می شود!

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آماده شدن طرحی در حوزه خودروسازی گفت: در این طرح علاوه بر خودروسازهای فعلی ، نگاه مشتری مداری و داخلی سازی و نیز نگاه به محصولات داخلی دیده شده است.

 حجت الله  فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی امروز در رویداد مجازی «جذب سرمایه در حوزه خودرو» که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد گفت: در کشور ما کسب و کارهای جدید یا استارت آپ ها جای خود را در جامعه باز کرده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به فناوری های نوینی که شاهد آن هستیم این فضا برای کسب و کار روز به روز بیشتر می شود، گفت: اکنون می بینیم که استارت آپ های خوبی در حوزه خودرو در کشور فعال شده اند  که می توانند خدمات خوبی به بازار و استفاده کنندگان خودرو ارایه کنند.

فیروزی با تاکید بر اینکه بازار خودرو یک بازار گسترده ای است که شامل ماده اولیه تولید قطعه تا خدمات پس از فروش می شود گفت:  هر کدام از این حلقه های زنجیره می تواند شروعی برای کسب و کار های نوپا باشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: فعالیت ها در زمینه خودرو طیف بزرگی از افراد را در بر می گیرد که این افراد از استارت آپ ها می توانند در معرفی خدمات خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: خودرو در جهان بازار وسیعی دارد و کشور ما نیز در حال جهانی شدن است.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم در حوزه خودرو دیدگاه جدیدی دارد گفت: یک طرحی در حال آماده سازی در مجلس است و امیدواریم این طرح نوید بخش فعالیت روشن حوزه خودرو سازی در کشور باشد.

فیروزی گفت: در این طرح علاوه بر خودروسازهای فعلی، نگاه مشتری مداری و داخلی سازی و نیز نگاه به محصولات داخلی در عین رقابت با محصولات خارجی دیده شده است؛ همچنین صفحه روشنی در حوزه خودرو باز کرده که نوید بخش آینده روشن صنعت خودرو خواهد بود.

فیروزی افزود: استارت آپ ها  که همان کسب و کارهای نوپا هستند باید با توجه به طرحی که مجلس در حوزه خودرو آماده شده و در آینده در سطح جامعه جاری خواهد شد  متناسب با آن استانداردها فعالیت خود را تنظیم کنند و در چهارچوب آن طرح ، خدمات خود را ارایه دهند.

فیروزی با اشاره به طرح دیگری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حمایت از دانش بنیان ها اکنون در مجلس  مطرح است که در آن به استارت آپ ها و شرکت های نوپا توجه ویژه ای شده است. 

منبع:مهر

هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

منبع : سینا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nkmr3