پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/14 20:32
کد خبر: 6344

عروس 17 ساله ای به دست نامزدش با چاقو کشته شد!

دختر 17 ساله به دست نامزدش با ضربات چاقو به قتل رسید.

دختری 17 ساله در انگلستان توسط نامزدش به طرز فجیعی به  قتل  رسید.

گزارش پلیس محلی حاکی از آن است که دختر جوان پس از این که نامزدی اش را با هم کلاسی خود بهم زد توسط او در خانه اش مورد حمله قرار گرفت و پس از  خفگی  با 13 ضربه  چاقو  به  قتل  رسید.

متهم همچنین برای  خودکشی  جلوه دادن این جنایت چاقوی خونی را در دستان او قرار داد و در گردنش فرو برد تا نشان دهد او خودش را کشته است.

قاتل در نهایت با باز کردن قفل گوشی مقتول از طریق اثر انگشت خودش، به دوستش که قرار بوده به دنبال او بیاید خبر از کنسلی قرارشان می‌دهد و با جمع کردن وسایل خود از خانه خارج می‌شود در حالی که  دوربین‌های مداربسته ، رفت و آمد او را ثبت و ضبط کردند.

پدر و مادر دختر جوان که برای خرید از خانه خارج شده بودند پس از بازگشت با  جسد  غرق در خون دخترشان مواجه می شوند که به طرز فجیعی با  چاقو  کشته شده است.

با شکایت پدر و مادر مقتول به اداره پلیس و بررسی ماموران از طریق دوربین‌های اطراف خانه توانستند هویت  قاتل  را افشا و او را  دستگیر  کنند.

خبرداغ:تفریحات لاکچری سارا و نیکا+فیلم جنجالی

متهم که در ابتدا سعی در کتمان کردن ماجرا داشت در نهایت بدون ابراز هیچ پشیمانی‌ به  قتلی  که انجام داده بود اعتراف کرد و طبق رای  دادگاه  به 12 سال  حبس  محکوم کرد.

 

منبع:رکنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wn6x3