سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/15 12:30
کد خبر: 6360

دزدی که پس از سرقت عذاب وجدان گرفت سوژه شد!

با انصاف ترین دزد ایران پس از سرقت پشیمان شد و تمام اموال را بازگرداند.

وجدان‌درد ، سارق بجنوردی را پشیمان کرد.
 یک سارق بجنوردی پس از انجام  سرقت ، گرفتار نیروی وجدان خود شده و با بازگرداندن اموال مسروقه به مال‌باخته، در نامه‌ای از کار خود ابزار پشیمانی کرد.

 

 سارق  در نامه ای که همراه اقلام دزدیده شده برای صاحب اموال فرستاد، عنوان کرده است که در چند روز پس از سرقت، شب و روز نداشته است و در این مدت عذاب وجدان رهایش نکرده است.

اکنون این نامه در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی  با اشاره به این ماجرا گفت: در این سرقت یکی از شهروندان بجنوردی که برای بازسازی خانه اش، چند کارگر به کار گرفته بود، متوجه شد وسایل گرمایشی اش به سرقت رفته است اما شکایتی را در نیروی انتظامی مطرح نکرد.

سرهنگ محسن عربی افزود: این شهروند به کارگران خود بدگمان شده و از آنان خواست که در صورت سرقت، اموال را که ارزش آن حدود ۴۰ میلیون ریال بود، بازگردانند.

وی اظهار داشت: چند روز پس از سرقت، یک راننده آژانس با این شهروند تماس گرفته و اعلام می کند که بسته ای برایش دارد که باید تحویل دهد از این رو نشانی وی را می خواهد.

وی خاطرنشان کرد: این شهروند وقتی بسته را تحویل می گیرد، وسایل  سرقتی  اش را در آن مشاهده می کند.
 

خبرداغ:عکس جنجالی مهناز افشار در آغوش پسر جوان خارجی+عکس

 

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: اموال سرقت شده تمام و کمال بازگردانده شده بود و نامه ای هم همراه آن بود که در آن سارق از کار خود ابراز پشیمانی کرده بود.

بر اساس اعلام نیروی انتظامی خراسان شمالی، میزان  سرقت  در استان افزایش یافته و سرقت های خرد، بیشترین میزان سرقت ها را به خود اختصاص داده اند.
 

سارق بجنوردی دست نوشته


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l9572