پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/09 09:30
کد خبر: 8615

این دو جوان به 8 دختر در تهران تجاوز کردند/فیلم

عکس از چهره دو متجاوز تهرانی که به طرز عجیبی دختران را آزار می دادند.

تجاوز هولناک دو شیطان صفت به زنان تهرانی. تجاوز در پژو 206 سفید صورت می گرفت. تجاوز و سرقت بعد از خوردن آبمیوه مسموم رخ میداد. عکس چهره باز این متجاوزین رسانه ای شده است. به دلیل این تجاوز از آن ها شکایت شده است.

سردار "علیرضا لطفی"،  بیان داشت: اوایل مرداد امسال دختر جوانی هراسان و نگران به پلیس آگاهی مراجعه و از جنایت سیاهی که توسط سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ برایش رقم خورده بود، پرده برداشت.

وی با بیان اینکه دختر جوان توضیح داد، مدتی بود که به صفحه اینستاگرامم شخصی پیام می فرستاد و پیشنهاد ازدواج می داد با اینکه  به او گفتم  قصد ازدواج ندارم ولی مرد جوان که خودش را "امیر" معرفی کرده بود به ارسال پیام هایش ادامه و در نهایت پس از مدت ها، با او قرار گذاشتم، افزود: او با خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگی به محل ملاقات که غرب تهران بود، آمد و من سوار خودرواش شدم.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه شاکی ادامه داد، پس از چند دقیقه ای "امیر" پیشنهاد خوردن آبمیوه داد و در کنار خیابان توقف کرد با آنکه در آن اطراف آبمیوه فروشی نبود او از ماشین پیاده شد و بعد از دقایقی با 2 آبمیوه برگشت. وقتی آبمیوه را خوردم مزه بدی داشت و بعد از آن ناگهان احساس بی هوشی به من دست داد، گفت لحظاتی بعد به هوش آمدم و او را می دیدم که با مرد جوان دیگری مرا مورد آزار و اذیت قرار می دهند و از من رمز کارت عابر بانکم را می خواهند. در همین حالت گیجی بودم که امیر پس از سرقت پول ها، طلاهایم و کارت های عابر بانکم مرا در مقابل خانه مان رها کرد تا سه روز گنگ بودم و حال خوبی نداشتم.

سردار لطفی افزود: با شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله وارد عمل شدند. اما دختر جوان تنها قربانی پسر پژو سوار نبود، چرا که کارآگاهان با 2 شکایت مشابه دیگر مواجه شدند که شاکیان این پرونده ها  نیز اظهار داشتند با پسر 206 سواری در فضای مجازی آشنا شده اند و پس از کشاندن قربانیان در محل قرار آنها را با آبمیوه مسموم بی هوش کرده و نقشه اش را اجرا کرده است. مرد پژو سوار پس از اجرای نقشه خود، قربانیان را در نزدیکی خانه یا محل کارشان رها کرده است.

این مقام ارشد پلیسی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از یک ماه پس از نخستین شکایت، مخفیگاه امیر در غرب تهران شناسایی و در عملیات ویژه ای، در مخفیگاهش بازداشت شد.

دستگیری همدست

وی گفت: متهم در ابتدا منکر جنایات سیاه و سرقت از دختران جوان بود اما در مواجه با شاکیان به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد، پسر جوانی به نام "کامران" همدست وی بوده و پس از بیهوش شدن قربانیان با او همراهی می کرده است.

سردار لطفی تصریح کرد: بدین ترتیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از هماهنگی های قضائی با بازپرس دادسرای امور جنایی، راهی خانه کامران شده و او را نیز بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم دوم پرونده منکر همدستی در این جنایات سیاه و سرقت بود، اضافه کرد:  یکی از شاکیان موفق شد وی را شناسایی کند اما 2  شاکی دیگر با توجه به بیهوش بودن، موفق به شناسایی وی نشدند.

سردار لطفی در پایان با بیان اینکه انتشار تصویر بدون پوشش این 2 مجرم از سوی بازپرس پرونده برای کشف سایر جرایم احتمالی صادر شده است، خاطر نشان کرد:  تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی از سوی کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

ماجرای تجاوز بایدن به دختر14 ساله فاش شد

تجاوز

به نقل از انالیزینگ آمریکا یک زن آمریکایی دیگر، «جوبایدن»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به تجاوز متهم کرده است.

در این ارتباط، یک زن نزدیک به نامزد جمهوری خواه سابق مجلس سنا ادعا کرده که در سن ۱۴ سالگی در یک رویداد سیاسی در سال ۲۰۰۸ از سوی جو بایدن مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

این ادعا از سوی «اوا موری» مطرح شده که حال ۲۶ سال سن دارد و اعلام کرده که در سال ۲۰۰۸ از نحوه رفتار جو بایدن متعجب شده و تصمیم به خارج شدن از رویداد سالانه سیاسی را داشته است.

نکته قابل توجه آن است که این زن آمریکایی، خواهر زاده رقیب جوبایدن از حزب جمهوری خواه است که در سال ۲۰۰۸ مشغول رقابت بر سر کرسی مجلس سنا با او بوده است.

"سایت ستاره پارسی صحت این خبر را تایید و یا رد نمی کند"


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ojwo3