چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/20 12:13
کد خبر: 6537

جزئیاتی در مورد مهاجرت محسن یگانه+عکس

جزئیاتی در مورد مهاجرت محسن یگانه

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ می‌باشد. تاریخ تولد محسن یگانه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبدکاووس است. تحصیلات محسن یگانه دانشجوی انصرافی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد. محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب تحصیل می‌کرد. اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد.


خبرجنجالی:عاشقانه های الهام چرخنده و همسر روحانیش برای ماندن در فضای مجازی+عکس منحصربه فرد


محسن یگانه فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندان‌پزشک هستند. او فرزند یکی از شهدای جنگ ایران و عراق، محمدرضا یگانه است و مادرش استاد دانشگاه است. آنچه یگانه را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند توانایی او در ترانه‌سرایی و آهنگسازی می‌باشد. محسن یگانه اولین آلبوم خود را که سال کبیسه نام داشت در سال ۱۳۸۵ به صورت زیر زمینی منتشر نمود که از هما ابتدا با استقبال فراوانی مواجه شد و همگی او را شناختند و حال به یکی از بهترین خوانندگان کشور تبدیل گردیده است.

محسن یگانه در ابتدا علاقه‌ای به موسیقی نداشت و بصورت تفریحی به آن نگاه می‌کرد. به گفته خودش از کودکی علاقه‌مند به بازیگری و مطرح شدن در دنیای سینما بود؛ ولی بنا به شرایط خاص فرهنگی و خانوادگی تا به امروز چنین موقعیتی را پیدا نکرد. اما در موسیقی ذوق و سلیقه خاصی داشت. میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن یکی از قطعات بی‌کلام آلبوم بهار من «گل گندم از شادمهر عقیلی» بدست آورد که حس عجیبی نسبت به موسیقی روز «پاپ» پیدا کرد و با علاقه دو چندانی که در او بوجود آمده بود به فراگیری ساز گیتار پرداخت. نواختن را با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، اما در همان ابتدای کار با مشکلات عقیده‌ای رو به رو شد. مخالفت خانواده بر حسب شرایط خانوادگی و به لحاظ اینکه او هوش خوبی داشته و خانواده به خاطر سطح بالای علمی بیشتر تمایل به ادامه تحصیل او را داشتند و باعث شده بود فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند، ولی این مانع کار نشد و محسن یگانه با پشتکار عجیبی به نواختن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که بتواند خود این ساز را آموزش دهد.

در این میان تنها به ساز گیتار اکتفا نکرد و به سمت کیبورد و پیانو و فراگیری مهارت‌های فنی و موسیقی الکترونیک نیز روی آورد که به گفته خود یگانه به موفقیت‌های او بعد از عرصه خوانندگی، نوازندگی و ترانه سرایی می‌توان اضافه کرد. با این وجود شناخت بسیار خوبی از موسیقی الکترونیک بدست آورد، اما با توجه به اینکه در این مورد آنچنان با فضای موسیقیایی قطعاتی که محسن یگانه به بازار عرضه کرده و مردم از او توقع دارند مطابقت ندارد به همین دلیل فقط برای ارضای روحی خودش به موسیقی الکترونیک می‌پردازد و کمتر از آن در قطعاتش استفاده می‌کند. به گفته خود محسن آرزوی او موفقیت در دنیای موسیقی الکترونیک است.محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه‌سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد.

 

مهاجرت محسن یگانه:

خبر مهاجرت وی مدتی است که در فضای مجازی به اشتراک در امده.لازم به ذکر است که این شایعه صحت ندارد.


خبرجنجالی:اولین عکس های لورفته از عروسی پوریا پورسرخ+عکس دیده نشده


وضعیت تاهل :

محسن یگانه در نوروز 1389 اعلام کرد که ازدواج کرده است. محسن یگانه در 14 آبان 1393 صاحب فرزند دختری به نام «نگاه» شد. به همین دلیل نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.

 

فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی محسن یگانه:

• اجرای آهنگ «گرگ و میش» برای متن فیلم سینمایی «گرگ و میش»

• اجرای آهنگ «خیال تو» برای تیتراژ برنامه تلویزیونی «ماه عسل» به کارگردانی مهرداد طاهری و اجرای احسان علیخانی

• اجرای آهنگ «نشانی» برای تیتراژ برنامه تلویزیونی «نشان بی نشان‌ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی علیرضا کرمی

• اجرای آهنگ «مرگ خاموشی» برای متن برنامه مستند تلویزیونی «شوک» به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی

• اجرای آهنگ «آسمان همیشه ابری نیست» برای تیتراژ سریال «آسمان همیشه ابری نیست» به کارگردانی سعید عالم زاده

• اجرای آهنگ «آدما» برای تیتراژ فیلم تلویزیونی «یه آسمون آبی، سقف اتاق منه» به کارگردانی مجتبی چراغعلی (آهنگ در پخش اول فیلم، مجوز پخش نگرفت و در پخش‌های بعدی در تیتراژ استفاده شد)

• اجرای آهنگ «قلب یخی»، «امیدی که نمیبازم»، «کاش» برای تیتراژ و متن سریال «قلب یخی» به کارگردانی محمد‌حسین لطیفی

• اجرای آهنگ «دور خودت نچرخ» برای تیتراژ سریال «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی


خبرجدید:شباهت دارا حیایی و پدرش در لایو همه را متعجب کرد!+فیلم


جوایز و افتخارات محسن یگانه:

• برنده تندیس بهترین اجرای زنده موسیقی پاپ، بخش کارشناسی (مشترکاً «احسان خواجه امیری» و «محسن یگانه»)، از اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما، در سال ۱۳۹۱

• دریافت تندیس سالن تئاتر نوکیا لس آنجلس (Nokia Theatre L.A. Live) و ثبت نام او به عنوان یکی از مشاهیر این تالار

• برنده تندیس بهترین ترانه‌ساز (Songwriter) از دومین مراسم جایزه ترانه افشین یداللهی در سال1397


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ma9j4