چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/21 09:03
کد خبر: 6557

اولین عکس های دارا حیایی و کیسان دیباج بازیگران سریال "از سرنوشت"

از سرنوشت دارا حیایی و کیسان دیباج با فاطمیا بهارمست تا تولد خانم های آبان ماهی ملیکا شریفی نیا و لادن سلیمانی با نیکی کریمی و مژده لواسانی را در ادامه می بینید.

دارا حیایی متولد 11 شهریور 1372 است.دارا حیایی متولد شده در تهران می باشد و دارا حیایی هم اکنون 26 سال سن دارد.دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر نامدار ایرانی است،دارا حیایی بخاطر چهره اش از مدلینگ وارد بازیگری شده و حالا تلاش دارد جا پای شهرت و اعتبار پدرش بگذارد.


خبرجنجالی:کلاه برداری ریحانه پارسا فاش شد!+عکس جنجالی


کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در مورد زوج هنری خود با دارا حیایی در مصاحبه ای گفته است که: از بازی کنار دارا لذت می‌برم. از همان روز اولی که کنار هم قرار گرفتیم، به خوبی هماهنگ شدیم و سعی کردیم به یکدیگر کمک کنیم. بازی یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم و همین امر باعث شده است که نقش‌مان به عنوان دو رفیق صمیمی، خیلی خوب از آب دربیاید.

دیباج با اشاره به چالش‌های فصل سوم از سرنوشت و نزدیک‌ بودن این چالش‌ها به دغدغه‌ های نسل جوان گفت: در فصل سوم از سرنوشت، یک سری گره‌ ها و چالش‌ های اصلی از فصل اول و دوم وجود دارد که آرام آرام باز می‌شود. علاوه براین، یک سری اتفاقات جدید نیز پیش ‌روی هاشم و سهراب قرار گرفته است که تلاش می‌کنند آنها را حل و فصل کنند.

 

3YJ8ZJDV27Vu

دارا حیایی و کیسان دیباج

LXnYCASwlyjE

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gjz93