چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/21 20:55
کد خبر: 6590

بروزترین قیمت طلا و ارز در 22 ابان 99

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: به دلیل روند کاهشی قیمت دلار و انس جهانی پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا فردا کمی کاهش یابد.

قیمت دلار امروز نسبت به دیروز 500 تومان افت کرد و وارد کانال 27 هزار و 300 تومان شد. از دیروز تا به حال این دومین باری است که بازار ارز ایران روند نزولی را در پیش گرفته است.


خبرداغ:افشاگری علیه سایت های شرط بندی شاخ های مجازی!/از تتلو تا مهراد جم+فیلم


همچنین قیمت انس جهانی نیز به نسبت سه روز گذشته حدود 80 دلار کاهش یافته است. حالا بازار طلای ایران از دو عامل کاهش قیمت دلار و انس جهانی تاثیر پذیرفته است. به طوری که امروز قیمت طلا نسبت به آخرین معاملات انجام شده حدود 9 هزار تومان افت کرده است.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز می‌گوید: به دلیل کاهش قیمت انس جهانی طلا و کاهش نرخ دلار قیمت طلا در بازارهای ایران ارزان شد. به طوری که انس جهانی طلا امروز با شش دلار کاهش به قیمت یک هزار و 874 دلار رسید.

نادر بذرافشان معتقد است که به دلیل روند کاهشی قیمت دلار و انس جهانی پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا فردا هم روند نزولی داشته باشد.

 

افت قیمت طلا تداوم دارد

حال با توجه به اینکه سه شرط لازم از جمله کاهش تقاضا، کاهش انس جهانی طلا و کاهش قیمت طلا در بازار محقق شده است فعالان بازار بر این باورند که افت قیمت طلا تداوم دارد.

دیروز هم نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا تهران هم تاکید کرد که با توجه به کاهش چشم‌گیر قیمت انس جهانی قیمت طلا در بازارهای داخلی باید بیشتر از رقم فعلی ارزان شود.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به وضعیت تقاضا اظهار می‌کند: مردم برای خرید طلا و سکه دست نگه داشته‌اند و خریدی نمی‌کنند. یعنی هنوز منتظر کاهش بیشتر قیمت طلا هستند تا ببینند قیمت اصلی طلا در چه بازه‌ای می‌ایستد تا در آن زمان برای خرید طلا اقدام کنند.

 


خبرجدید:آرام جعفری ماجرای طلاقش را فاش کرد!


 

انواع سکه چقدر ارزان شد؟

او با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار با 9 هزار تومان کاهش با قیمت یک میلیون و 223 هزار تومان معامله شد.

سکه طرح جدید نیز با کاهش 150 هزار تومانی نسبت به دیروز با قیمت 13 میلیون و 50 هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. نیم سکه با کاهش 20 هزار تومانی با قیمت هفت میلیون و330 هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه نیز با کاهش 80 هزار تومانی با قیمت چهار میلیون و 920 هزار تومان فروخته شد.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر با قیمت دو میلیون و 650 هزار تومان معامله شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rjwm3