جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/26 11:36
کد خبر: 6724

حال بازیگر معروف "ازسرنوشت" وخیم است!+جزئیات

چند روز قبل و با خبر بستری شدن پرویز پورحسینی؛ بازیگر شناخته شده تیٔاتر ،‌ سینما و تلویزیون کشورمان در بیمارستان فیروزگر تهران به دلیل درگیری این بازیگر با ویروس کرونا ، موجی از تشویش و اضطراب را بین اهالی فرهنگ و هنر کشور به وجود آورد.
پرویز پورحسینی در سال 1320 در تهران متولد شد. فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ١٣54است.پرویز پورحسینی یک دوره کلاس های بازیگری را پیش حمید سمندریان گذرانده است.پرویز پورحسینی سابقه مشارکت در تشکیل گروه نمایشی “پاسارگارد” با همکاری حمید سمندریان و پری صابری دارد.

خبرداغ:مهریه ریحانه پارسا قبل از طلاق از مهدی کوشکی چقدر بود؟+فیلم


مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با تاکید بر آنکه پاسخ  پرویز پورحسینی  به درمان بسیار مثبت بوده است گفت: او از نظر هوشیاری در سطح عالی به سر می‌برد و با توجه به تاکید پزشکان برای ادامه روند درمان کماکان تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی در بیمارستان بستری است.

پرویز پورحسینی

 

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به همراهی تیم پزشکان و همدلی دلگرم‌کننده عموم مردم و مسیٔولان در پیگیری و جویای احوال شدن از حال این بازیگر ، باید به اطلاع برسانم که روند درمان او بسیار خوب پیش می‌رود و طبق گفته پزشک می‌توان روند درمان را مثبت دانست هرچند هنوز به شکل کامل خطر برطرف نشده اما آرام آرام وضعیت پرویز پورحسینی به سمت بهبودی درحال حرکت است.


خبرداغ:وضعیت بحرانی سحر قریشی روی تخت در کنار مرد غریبه+عکس لورفته


پرویز پورحسینی

 

این  بازیگر  به تازگی در سریال «بیگانه‌ای با من است» ایفای نقش کرده و قرار است پس از سریال «از سرنوشت» روی آنتن برود


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45w9d4