پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/27 20:39
کد خبر: 6758

دلار ارزان شد!؟(جزئیات قیمت در 28 آبان 99)

هرچند امروز قیمت دلار در بازار آزاد نوساناتی را پشت سر گذاشت اما در نهایت همان ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان روز گذشته باقی ماند. در صرافی ملی نیز قیمت نهایی امروز همان ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان دیروز بوده است. آیا فردا دلار ممکن است ارزان شود؟

 با اعلام اخبار واکسن کرونا و آغاز توزیع آن در چهار ایالت آمریکا پیش‌بینی می‌شود قیمت نفت افزایش یابد و همزمان با امیدواری به افزایش درآمدهای نفتی ایران، نااطمینانی ناشی از کرونا نیز در بازار ارز کاهش خواهد یافت. به همین دلیل برخی از کارشناسان امیدوار هستند که روند نزولی نرخ ارز ادامه پیدا کند.

خبرداغ : جهت دریافت وام جدید کرونایی کلیک کنید

در همین حال امروز حسن روحانی، رئیس جمهور گفته است: مقاومت ملت ایران در بیش از دو سال و نیم جنگ اقتصادی بی‌سابقه با دشمنان قسم خورده به ثمر نشسته است و زمینه‌های بهبود در شرایط اقتصادی مردم فراهم شده است و با وجود لطمات و صدمات سختی که به اقتصاد کشور وارد شد، دولت با حمایت و همکاری مردم اجازه نداد تحریم کنندگان به اهداف شوم خود برسند.

علاوه بر این، درباره بازار موازی یعنی طلا هم پیش‌بینی‌ها به سمت نزولی شدن قیمت طلا است.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز گفته است: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید و نیز کاهش اونس جهانی احتمال دارد تا آخر هفته بازار طلا روند کاهشی داشته باشد.

آیا بازار ارز فردا طبق انتظار عمل خواهد کرد؟

منبع:تجارت نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4j78z4