چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/27 20:48
کد خبر: 6759

پیش بینی قیمت طلا و سکه در( 28 آبان 99)

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید و نیز کاهش اونس جهانی احتمال دارد تا آخر هفته بازار طلا روند کاهشی داشته باشد.

در نیمروز سه‌شنبه قیمت هر انس طلا ۰.۱ درصد کاهش داشت و تا ساعت 14 امروز روی 1186 دلار قرار داشت و در بازارهای بین المللی معامله شد.


خبرداغ:دلار ارزان شد!؟(جزئیات قیمت در 28 آبان 99)


نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران با بیان اینکه در بازار داخلی تقاضایی برای خرید مصنوعات طلا و سکه نیست، به تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر در بازار نه خریداری هست و نه فروشنده‌ای. به عبارتی مردم نظاره‌گر بازار طلا هستند. قیمت مصنوعات طلا هم طی چند روز گذشته به شدت پایین آمد.

او در پیش‌بینی بازار طلا بیان کرد: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید و نیز کاهش اونس جهانی، احتمال دارد تا آخر هفته بازار طلا روند کاهشی داشته باشد.

از سوی دیگر دیروز هم نایب رئیس اتحادیه طلای تهران گفت: علاوه بر سه عنصر حساس در بازار طلا یعنی قیمت طلا، میزان تقاضا و انس جهانی روند فعالیت ناجا در توقف معاملات طلا در اتاق‌های مجازی به بازار طلا آرامش داده است. چندی پیش بخش اقتصادی ناجا در قلع و قمع کردن سفته‌بازها نقش داشت که عملا روند خرید و فروش طلای آب شده و سکه در اتاق‌های مجازی متوقف شد.


خبرجنجالی:جهت دریافت وام جدید کرونایی کلیک کنید


قیمت طلا چقدر کاهش داشت؟

دبیر اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه ادامه داد: هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 154 هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز حدود 16 هزار تومان کاهش قیمت داشت.

بذرافشان در پایان گفت: در حال حاضر حباب سکه حدود 800 هزار تومان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k89v3