سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/01 13:43
کد خبر: 6859

دختر سردار سلیمانی ویدئویی جالب از شعرخوانی سردار سلیمانی را منتشر کرد+ویدئو

زینب سلیمانی، دختر شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به توصیه‌های پدرش پیش از شهادت، ویدئویی از شعرخوانی حماسی این شهید پرافتخار را منتشر کرد.

قاسم سلیمانی زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در قنات ملک زاده شد. قاسم سلیمانیدر ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد در گذشت.قاسم سلیمانی یک فرمانده نظامی ایرانی بود.قاسم سلیمانی در طول جنگ ایران و عراق و پس از آن تا سال ۱۳۷۶، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. سپس، از سال ۱۳۷۶ تا زمان مرگ به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد. در ۱۳ دی ۱۳۹۸، ارتش ایالات متحده قاسم سلیمانی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در عملیات آذرخش کبود هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد برای انجام دیدارهای رسمی با مقامات عراقی ترور کرد.



همزمان با ساعت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به وقت ۱:۲۰ بامداد روز جمعه، زینب سلیمانی، دختر سردار سلیمانی با یاد کردن از پدر شهیدش ویدیویی از صحبت های ایشان را به همراه دلنوشته ای در صفحه شخصی توئیتر خود منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید.

"پدرجان! هنوز صدایتان در گوشم زمزمه میشود وقتی در چشم هایم با صلابت نگاه میکردید و میگفتید بابا جان از چه میترسی دخترم؟ از اینکه مرا بزنند؟ من برای فدا شدن هستم؛ خب بزنند! تو ایمانت را قوی کن بابا جان و با خدا معامله کن..."

 

تصویر

 
 

خبرداغ:رابطه ی ریحانه پارسا و تتلو ثابت شد!+عکس های جنجالی


 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k8ra3