چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/04 10:43
کد خبر: 6932

ژست عجیب جانی دپ سوژه شد!+عکس

جانی دپ هنرپیشه ۵۷ ساله، جایزه بازیگر نمونه (برای به نمایش درآوردن بیشترین احساس بصری) را دریافت کرد و ژستی با در دست داشتن جایزه اش در پشت میله‌های زندان گرفت.

جانی دپ یک ستاره هالیوودی، بازیگر, فیلم نامه نویس, کارگردان, تهیه کننده و موزیسین  است. جانی دپ،نام این بازیگر به عنوان گران قیمت ترین بازیگر مرد در کتاب فهرست رکوردهای گینس ثبت شده است. جان کریستوفر دپ دوم متولد 9 ژوئن، است.جانی دپ زمانی که در سن 20 سالگی با همسرش" ان الیسیون" ازدواج  و به لس آنجلس سفر کرد، در دیداری با "نیکلاس کیج" وارد حرفه بازیگری شد و به این ترتیب جانی دپ اولین بار در سال 1984 فیلم" کابوس در خیابان الم" به ایفای نقش پرداخت.


خبرداغ:رقص18+ دوست لیندا کیانی در لایو در وضعیتی نامناسب جنجالی شد+فیلم


جانی دپ هنرپیشه ۵۷ ساله، جایزه بازیگر نمونه (برای به نمایش درآوردن بیشترین احساس بصری) را در فستیوال camerimage که بصورت مجازی اجرا شده است، دریافت کرد و با  در دست داشتن جایزه اش در پشت میله‌های زندان ژست گرفت که حرکتی اعتراضی برای زیر سوال بردن نتیجه دادگاه و کنار گذاشته شدن ناگهانی اش از فیلم هیولاهای خیالی بود.

 

جانی دپ  این جایزه را برای فیلم میناماتا Minamata دریافت کرد. او در این فیلم نقش عکاس جنگی را بر عهده دارد که نامش (WEugene) است. در این فیلم او به ژاپن سفر می‌کند تا اثرات مسمومیت با جیوه در جوامع ساحلی در سال ۱۹۷۰ را به تصویر بکشد.

 

 


خبرداغ:سارا و نیکا علت اصلی مهاجرتشان را فاش کردند!+فیلم


او پس از دریافت این جایزه نوشت: خانم‌ها آقایان امشب از تمامی دست اندرکاران  فستیوال  ، برای دریافت این جایزه منحصر به فرد متشکرم. در طول سال‌های حرفه‌ای ام، افتخار همکاری با فیلمسازان فوق‌العاده‌ای را داشتم. همه می‌دانیم رابطه میان هنرپیشه و فیلم پرداز همواره رابطه‌ای محوری بوده و مهمترین اثر را در  سینما  و رسانه تصویری دارد. برای من، حضور هر روزه بر روی صحنه  نمایش  حس فوق العاده‌ای را دارد، چون واقعاً نمی‌دانم که چه چیزی امکان وقوع دارد.

منبع:افکارنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3evy62