جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/05 12:23
کد خبر: 6960

صحبت های ساره بیات در مورد خیانت مردان به زنان فضای مجازی را منفجر کرد+ویدئو

این ویدیو از ساره بیات درباره خیانت به زنان و عادت نکردن آنها می باشد

ساره بیات زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد است.ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.ساره بیات فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است.ساره بیات که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد.ساره بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد.

 



 

در این ویدئو ساره بیات درباره موضوع خیانت به زنان صحبت می کند:

 

 

خانواده ساره با بازیگری مخالف بودند به همین دلیل او پنهانی رشته هنر را در دانشگاه انتخاب می‌کند تا بازیگر شود اما به دلیل اینکه موفق نمی‌شود پس از اتمام دانشگاهش از طریق کلاس‌های بازیگری به هدف خود می‌رسد. به بهانه ویدیو از ساره بیات درباره این بازیگر معروف یبشتر صحبت می کنیم.

 


خبرجنجالی:مهریه جنجالی همسر دارا حیایی فاش شد+فیلم جنجالی

 

ویدیو از ساره بیات

ساره بیات و پدرش

 

ساره بیات خواهری به نام سروین دارد. سروین همسر رضا قوچان نژاد، بازیکن فوتبال است. آنها پسری به نام دوران دارند.

ساره بیات در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است. البته منوچهر هادی در برنامه دورهمی خبر ازدواج او را داد و اعلام کرد به زودی این اتفاق می‌افتد.

 

دل یک مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی است. این سریال محصول سال ۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. ساره بیات در سریال دل نقش رستا پژوهی را ایفا کرده است. سریال دل یک ملودرام اجتماعی است که دو جوان عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و در این میان با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه می‌شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l6w72