پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/06 09:06
کد خبر: 6981

قرتی بازی نبات،شاهرخ استخری را به وجد آورد+عکس

در این عکس ژست دختر شاهرخ استخری نبات را در کنار پدرش می بینید

شاهرخ استخریاز بازیگران خوب سینما و تلویزیون است.شاهرخ استخری با بازی در تله فیلم تلخون به طور حرفه ای وارد بازیگری شد.شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است و حاصل ازدواج شاهرخ استخری و همسرش دو دختر هستند.

 



 

شاهرخ استخری با انتشار عکس زیر در اینستاگرام از تعجب خود نوشت:

 

ژست دختر شاهرخ استخری

 

از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد. وی که به واسطۀ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۵ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت


خبرجدید:حضور جنجالی ریحانه پارسا در تیزر آهنگ جدید شادمهر عقیلی+ویدئو


دختران آقای بازیگر

دختران آقای بازیگر

 

همین موضوع باعث گردید تا پس از بازگشت مجدد به تلویزیون و بازی در مجموعه‌هایی چون آمین و… استقبال خوبی از کارهای وی صورت نگیرد.

 

ژست دختر شاهرخ استخری

 

ژست دختر شاهرخ استخری پناه

شاهرخ استخری در مصاحبه‌ای (برنامه دورهمی) اعلام داشت: علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به وی؛ از تاثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشاًت گرفته است.

 

بازیگر مرد

بازیگر مرد

ازدواج و همسرش

شاهرخ استخری متاهل است و چندین سال است که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است.



پناه استخری دختر شاهرخ درسال ۱۳۹۲ بدنیا آمد. وی در یکی از گفت و گو های خود گفته است : بزرگ ترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتیکه ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه ی تلاشم این است که همه ی چیز برای او به خوبی فراهم باشد.

 

خانواده آقای بازیگر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3grkn2