سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/10 13:05
کد خبر: 7086

استایل دیده نشده از سارا و نیکا درحال آفتاب گرفتن+عکس جنجالی

در این تصویر عکس جدید دوقلوهای پایتخت سارا و نیکا را می بینید

 

نیکا عکسی جدید با سارا در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 

عکس جدید دوقلوهای پایتخت

 

 

سارا و نیکا فرقانی اصل دو بازیگر تلویزیون در اولین حضور خود تجربه بازی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس را داشتند و در سریال پایتخت به اوج شهرت رسیدند.



سارا و نیکا فرقانی اصل در سوئد زندگی می کنند و در پایان فصل دوم سریال پایتخت به این کشور مهاجرت کرده اند. گفتنی است این دو دوقلو با حضور در پایتخت به شهرت رسیدند. این دو علاقه‌ زیادی به بازیگری دارند

 

سارا و نیکا

سارا و نیکا

 

پدر سارا و نیکا فرقانی یک فوتبالیست بود و در لیگ جوانان در تیم های فوتبال عقاب و راه آهن پانزده سال فوتبال بازی می کرد و به دلیل مصدومیت در فوتبال نتوانست فوتبال را ادامه بدهد و در سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتتند با خانواده برای ادامه تحصیل سارا و نیکا به کشور سوئد مهاجرت کنند و در این کشور زندگی کنند. به بهانه عکس جدید دوقلوهای پایتخت درباهر این دو بازیگر بیشتر صحبت میکنیم

 

بازیگران پایتخت

بازیگران پایتخت

 

در سال ۱۳۹۰ اولین فصل سریال پایتخت ساخته می شد که سارا و نیکا فرقانی که ۷ سال سن داشتند توسط آقای رسول حاتمی برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم کارگردان این سریال معرفی شدند و پس از تست بازیگری این دو خواهر جذاب در دفتر برزو نیک نژاد فیلمنامه نویس این سریال برای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت انتخاب شدند.

 



 

سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی

 

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا خواهرش بزرگتر است. نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3n8lx3