سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/19 15:30
کد خبر: 8753

کنجکاوی دختر 12ساله باعث قتل آیلار 7 ساله شد!/قتل عجیب در بندرعباس+فیلم

دختر 12 ساله همسایه به اتهام قتل آیلار دستگیر شد.

 خبر فوت دختر یکی یک دانه خانواده بندرعباسی به نام  آیلار  تلخ و دردناک بود.

آیلار 8 ساله  برای بازی با دختر همسایه شان به پشت بام خانه رفته بود،اما صبح روز بعد پدر دخترک،جسم بی جان  آیلار 8 ساله  را روی پشت بام خانه شان کشف کرد.


خبرداغ:ماجرای نوه بی حجاب شهید فخری زاده در کانادا چیست!؟+فیلم و عکس


راز مرگ تلخ و دردناک  آیلار  در سینه هم بازی او بود.چه کسی می دانست در بازی کودکانه آیلار و یکتا در شب حادثه چه گذشته بود؟

 

آخرین خنده های آیلار قبل از مرگ

شب های بندر خنک است و خیلی ها عادت دارند شب را خنکای صبح بیدار می مانند.آیلار هم از این قاعده مستثنی بود و زیاد پیش می آمد که همراه دوستش تا دیر وقت بازی می کردند.

آن شب مادر  آیلار  چند باری به پشت بام سرک کشید و از دخترک خواست که زودتر به خانه برگردد.اما هیجان بازی،جذبه پرقدرتی بود که  آیلار  را به سوی خود می کشاند.دخترک نمی توانست دل از بازی بکند.نگاه های ملتمس و ذوق کودکانه اش باعث شد مادرش تسلیم شوق او شود و اجازه داد ساعتی بیشتر روی پشت بام بازی کند.همین که  آیلار  از ته دل خندید و خوشحال شد،دل مادر قرص شد و با خانه شان در طبقه پایین رفت.

 



 

جسد آیلار روی پشت بام خانه شان بود

آن شب مادر آیلار جلوی تلویزیون خوابش برد و متوجه نشد که آیلار به خانه بازنگشته است.

صبح روز بعد زمانی که پدر آیلار از خواب بیدار شد تا سرکار برود،متوجه غیبت  آیلار  شد.می دانست که دیشب آیلار تا دیروقت با دختر همسایه بازی می کرده است.برای همین سراسیمه به پشت بام رفت.چیزی که می دید ناباورانه ترین صحنه ای بود که دیده بود.

آیلار با یک طناب به میله وسط پشت بام بسته شده بود.از بینی و دهان او خون آمده بود.بی حال بود و دست هایش آویزان شده بودند.پدر آیلار را در آغوش کشید.دور گردنش کبود بود.او را به طبقه پایین آورد.مادر آیلار را می بوسید و تند تند صدایش می زد.اما آیلار نفس نمی کشید.



بازی با مرگ،آیلار را به خواب ابدی فرو برد

رسیدگی به پرونده مرگ مرموز  آیلار  آغاز شد و این در حالی بود که صبح امروز در خبری عنوان شد که آیلار و دوستش هنگام بازی دست به خودکشی زده بودند.

اما خانواده آیلار راز مرگ مرموز او را چیز دیگری می دانند.

خاله آیلار در آخرین گفتگو با رکنا گفت:«خودکشی آیلار دروغ است و ما به پلیس فتا،از منتشرکنندگان این خبر شکایت کردیم.همین الان پلیس آگاهی بودیم و آنها باز هم تائید کردند که آیلار به  قتل  رسیده است.قاضی پرونده هم این موضوع را تائید کرده است و گفتند نظر قطعی و نهایی روی این پرونده همین است.»

 

بازداشت دختر 12 ساله به اتهام قتل آیلار

خاله آیلار در ادامه گفت:«یکتا،دختر 12 ساله همسایه خواهرم که شب آخر در حال بازی با  آیلار  بوده است به اتهام  قتل  آیلار بازداشت است.به ما گفتند که او در بازی خود می خواسته ببیند که یک انسان چطور می میرد و مرگ چطور است.برای همین طناب را دور گردن آیلار انداخته و محکم فشار داده تا جایی که  آیلار  بی حال شده و دیگر نفس نکشیده است.»آ


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2azmk3