پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/11 17:41
کد خبر: 7116

سوتی صداوسیما در رابطه با شهادت محسن فخری زاده جنجالی شد+عکس

در این مطلب گاف تلویزیون درباره شهید فخری زاده را مشاهده می کنید

محسن فخری زاده یکی از چهره‌های تاثیرگذار علم موشکی ایران بود. نام محسن فخری‌زاده به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر شده، بود.محسن فخری زاده از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است.

 


خبرداغ:کارجالب ارسلان قاسمی و نیما شاهرخ شاهی فضای مجازی را منفجر کرد+فیلم


 

گاف تلویزیون ایران

شبکه دو صدا و سیما در اشتباهی فاحش سردار نوعی اقدم را با شهید فخری زاده اشتباه گرفت.

ساعتی بعد این شبکه که تصویر دیدار سردار نوعی‌اقدم و شهید سلیمانی را با عنوان تصویری از دیدار حاج قاسم با شهید فخری‌زاده پخش کرده بود، از مخاطبان عذرخواهی کرد.

 

گاف تلویزیون

گاف تلویزیون درباره شهید فخری زاده

 


خبرجنجالی:واکنش تند شهرام عبدلی به بی حیایی مهدی کوشکی+صدا


 

جزئیات بیشتر درباره مراسم تشییع شهید دکتر محسن فخری زاده

مراسم تشییع پیکر مطهر دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی صبح امروز دوشنبه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

 

در این مراسم بعد از ذکر مصیبت توسط ذاکر اهل بیت مهدی رسولی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت شهید فخری زاده را قرائت کرد. به بهانه گاف تلویزیون درباره دکتر شهید درباره مراسم تشییع ایشان صحبت می کنیم.

 


بیشتربخوانید:استایل دیده نشده از سارا و نیکا درحال آفتاب گرفتن+عکس جنجالی


پیکر شهید فخری زاده

پیکر شهید فخری زاده

 

وی بعد از قرائت پیام فرمانده کل قو در سخنانی اظهارداشت: مصیبت شهادت جانسوز شهید پرافتخار انقلاب اسلامی دکتر «فخری‌زاده» برای ملت ما سنگین است و مردم از این واقعه بسیار متأثرند؛ اما ملت شریف ایران و خانواده این شهید والامقام بدانند که قرآن کریم ما را به صبر، استقامت و ایستادگی بشارت می‌دهد؛ بنابراین ما در مقابل این مصبیت صبر و استقامت می‌کنیم.

 

خودرو شهید فخری زاده

خودرو شهید فخری زاده



حجت‌الاسلام آقاجان‌پور ادامه داد: خواسته ملت ایران همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مجازات قطعی آمران و عاملان این جنایت و جنایات دیگر است؛ اما سوال این است که دشمنان ما چرا دانشمندان هسته‌ای و دفاعی، نخبگان و فرهیختگان ما را هدف قرار می‌دهند؟ برخی می‌گویند که با صحبت کردن و مذاکره کردن می‌توانیم کاری کنیم که دشمن، از دشمنی کردن دست بردارد، در حالی که این ممکن نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pada4