پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/13 09:35
کد خبر: 7155

خبر ازدواج ساره بیات با همسر میلیاردرش لورفت+عکس جنجالی

ماجرای ازدواج ساره بیات و علیرضا افکاری

ساره بیات زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد است.ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.ساره بیات فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است.ساره بیات که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد.ساره بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد.



شاید بتوان ساره بیات را بازیگران پرکار سال‌های اخیر دانست، این بازیگر 40 ساله سینمای ایران که با فیلم درخشان جدایی نادر از سیمین شناخته شد و در سال‌های اخیر با سریال‌های عاشقانه، دل محبوب تر شده است.

 چندین بار شایعاتی مبنی بر ازدواج ساره بیات منتشرشده است اما هیچ‌کدام از آن‌ها صحت نداشتند، ازجمله رابطه ساره بیات و رضا گلزار، اما این بار امین فردین مجری و تهیه‌کننده برنامه پشت پرده، با کنکاش‌هایی ادعا می‌کند رابطه‌ای بین ساره بیات و علیرضا افکاری موزیسین معروف کشور وجود دارد. وی در اثبات ادعای خود برای رونمایی از رابطه جدید ساره بیات، ابتدا به‌ مصاحبه‌ای که با منوچهر هادی کارگردان سریال دل برقرارشده بود استناد می‌کند.
 

ماجرا از کجا شروع می شود؟

 

جزئیات ازدواج ساره بیات با علیرضا افکاری

 

جزئیات ازدواج ساره بیات با علیرضا افکاری

این مصاحبه با منوچهر هادی که در زمینه انتقادات وارد بر سریال دل بود، و اینکه چرا نقش عروس جوان به یک هنرپیشه حدود ۴۰ ساله یعنی ساره بیات داده‌شده است، منوچهر هادی در دفاع از این انتقاد عنوان کرد که این حقیقت کنونی جامعه است و سن ازدواج بالا رفته و همچنان که خانم ساره بیات در زندگی واقعی خود نیز در شرف ازدواج هستند. اما ماه‌ها از این گفتگو با منوچهر هادی گذشته ولی هیچ خبری از ازدواج ساره بیات یا نامزدی وی منتشر نشد.

این خبرنگار خارج نشین با مستنداتی ادعا می‌کند که ساره بیات با علیرضا افکاری یکی از هنرمندان معروف حوزه موسیقی ایران در شرف نامزدی یا ازدواج است.

وی برای اثبات این ادعا به چند پست و استوری این دو هنرمند استناد کرده است که در زیر باهم می‌بینیم:

1- علیرضا افکاری در تاریخ ۲۷ اکتبر عکسی در کنار دریا منتشر کرده است. ساره بیات نیز در همان تاریخ و در منظره‌ای مشابه پستی  منتشر کرده و در کپشن از عکاس یا ثبت‌کننده آن لحظه تشکر ویژه کرده است.

علیرضا افکاری که قبلاً ازدواج‌کرده و دختری به نام نیکا دارد. نیکا افکاری در کامنتی پاسخ تشکر ساره بیات را داده و نوشته: " مرسی از خودتون "

 


اگه می خوای بدونی همسرت دوست داره یا نه اینجا کلیک کن!!!


عکس ساره بیات و پدرش

عکس ساره بیات و پدرش

 

2- چندی بعد علیرضا افکاری عکسی از منظره باغی در منطقه کردان منتشر می‌کند در همان روز ساره بیات عکس دیگری از نمای نزدیک‌تر همان منظره را استوری می‌کند.

3- امین فردین در ادامه توجه مخاطبانش را به مدل و برند ساعت علیرضا افکاری که در هایلایت پیج ایشان است جلب می‌کندو سپس آن دست و ساعت را با دستی در پست ساره بیات که به مناسبت تولد خواهرش منتشر کرده بود، مقایسه می‌کند. در آن پست دستی در حال نواختن پیانو بود.

امین‌فردین ادعا می‌کند دستی که در حال نواختن پیانو است و ساعت کاملاً مطابق با عکس آقای افکاری روی جلد مجله است.

4- چندی بعد ساره  بیات عکس یک لیوان چای، یک قلب و یک ایموجی قلب را پشت پنجره یک برج منتشر می‌کند

در ادامه این پست خانم بیات نیز با یکی از عکس‌های صفحه احسان خواجه امیری که به همراه علیرضا افکاری پشت همان پیانو و در پشت همان پنجره بودند مقایسه می‌شود.

 

عکس علیرضا افکاری و خواجه امیری

عکس علیرضا افکاری و احسان خواجه امیری

 



 

و عکس آخر مربوط به فتوشاتهای یک سمینار است که سروین بیات( خواهر ساره بیات) آن‌ها را منتشر کرده بود علیرضا افکاری و ساره  بیات به‌طور جداگانه در آن تصاویر حضور داشتند.

البته این خبر از سمت هیچ کدام از این دونفر تایید و یا رد نشده است.

 

بیوگرافی علیرضا افکاری همسر ساره بیات

 

بیوگرافی علیرضا افکاری همسر ساره بیات

بیوگرافی علیرضا افکاری همسر ساره بیات

 

علیرضا افکاری (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان) آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی است.او تاکنون با خوانندگان سرشناسی مثل:  داریوش، معین، گوگوش، ابی، احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، هلن، بیژن مرتضوی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی، سینا سرلک، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده و… همکاری داشته‌است. و به دلیل همکاری با خوانندگان خارج از کشور، نام او روی جلد آلبوم خوانندگانی نوشته نمی شود. 

در خصوص حذف نام علیرضا افکاری از جلد آلبوم ها و کاور آهنگ ها گفته می شود ساختن چند آهنگ، مشخصا برای چند خواننده خاص لس آنجلسی که ظاهراً آهنگ های گذشته‌شان حساسیت بر انگیز بوده، باعث ممنوع‌الکاری وی شده است.

 

بیوگرافی علیرضا افکاری همسر ساره بیات

بیوگرافی علیرضا افکاری همسر ساره بیات



او با خوانندگان سرشناسی مثل: داریوش، گوگوش، ابی، احسان خواجه امیری، هلن، بیژن مرتضوی، معین، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی، سینا سرلک و… همکاری داشته و موفقیت‌های بسیاری ماحصل این همکاری‌ها بوده‌است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4drbj3