دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/13 20:21
کد خبر: 7177

حال بد حدیثه فولادوند به علت ابتلا به کرونا+فیلم دردناک

حدیث فولادوند از ماجرای ابتلایش به کرونا و روند درمانی اش گفت و اعلام کرد حتی اگر حالش بد شد او را به بیمارستان منتقل نکنند.

حدیث فولادوند متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ است.حدیث فولادوند متولد تهران است.حدیث فولادوند هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.حدیث فولادوند فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت.حدیث فولادوند برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. 


خبرداغ:خفت گیری وحشیانه از دختر جوان در خیابان عصبانیت کاربران فضای مجازی را برانگیخت+فیلم16+


 

 

 

 

 

حدیث فولادوند در گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار رکنا از شرایط بیماری‌اش این طورگفت: سه روزی بود که حالم بد شده بود،به همین خاطر برای پیگیری بیماری به پزشک مراجعه کردم. روز گذشته هم نتیجه تست کرونای من مثبت شد و متوجه شدم به بیماری  کرونا  مبتلا شده‌ام.


بیشتربخوانید:جزئیات دریافت یارانه ی 120 تومانی/شرط افزایش یارانه در سال 1400


حدیث فولادوند بازیگر زن جوان ادامه داد: خوشبختانه این بیماری ریه‌هایم را درگیر نکرده است اما باید روند درمانی ام را طی کنم.

فولادوندگفت: از دیروز  دارو  هایی را که پزشک برایم تجویز کرده است گرفته‌ام و مصرف می‌کنم.درحال حاضر بدن درد شدید دارم،بو و مزه متوجه نمی شوم ،اشتهایم نیز بسیار کم شده است.

حدیث فولادوند  ادامه داد: طبق دستور پزشک باید درخانه بمانم و  قرنطینه  شوم . فعلا در بیمارستان بستری نشدم اگر حالم بد نشود. اما گفته ام که اگر حالم بد شد مرا به بیمارستان نبرید چرا که آلودگی بیمارستان زیاد است.

حدیث فولادوند گفت: قرار شده برایم اکسیژن تهیه کنند و به خانه بیاورند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنم.

از صبح امروز برخی از  بازیگران  با انتشار عکس حدیث فولادوند در صفحه‌های  اینستاگرام  خود خبر از مبتلا شدن این بازیگر زن به کرونا دادند.

حدیث فولادوند  متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ در تهران است. این هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در 12 سالگی زیر نظر  گلاب آدینه  آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به  کارگردانی  سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.



همچنین درخشش حدیث فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی گمگشته آغاز شد. او هم‌چنین در مجموعه‌های تلویزیونی سال‌های خاکستری، دیوار شیشه‌ای، معصومیت ازدست‌رفته بازی کرده‌است. وی علاوه بر آن در نمایش مده‌آ نیز نقش‌آفرینی نموده‌است. حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ به ازدواج  رامبد شکرابی  درآمد.

حدیث فولادوند  تا کنون بازی‌های قابل قبولی ارائه داده و باعث مطرح شدن وی بین مخاطبان تلویزیون و سینما شده‌است. فولادوند در اوایل بازیگری در سینما بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی ظاهر می‌شد و داشت به ستارهآن روزها تبدیل می‌شد. با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما، بر سر زبان‌ها افتاد. اما با بازی در فیلم شاخه گلی برای عروس مسیر بازیگری را تغییر داد و در فیلمهای کمدی دیگری مثل کلاهی برای باران، چشمک، افراطی‌ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن حضور پیدا کرد. گویا خودش عرصه طنز را ترجیح داد. اما در تلویزیون روند گذشته را ادامه داد و در فیلم های تلویزیونی و  تله فیلم  های زیادی که مضمون اجتماعی داشتند ایفای نقش کرد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ar9y4