پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/16 09:35
کد خبر: 7241

عاشقانه های جنجالی بازیگر پایتخت و همسرش+عکس جنجالی

تصویری از احمد مهرانفر بازیگر پایتخت در کنار همسرش را مشاهده می‌کنید.

احمد مهران‌فر  زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ است.احمد مهران‌فر متولد کاشان است. احمد مهران‌ فر بازیگر و نویسنده ایرانی است.احمد مهران‌فر بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در سریال پایتخت است.احمد مهران فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز کرد.



 

احمد مهرانفر و همسرش

 

احمد مهرانفر  با انتشار پست زیر در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت:

تو را می خواهم …! برای ‎پنجاه سالگی ! ‎شصت سالگی ! ‎هفتاد سالگی …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای خانه‌ای که تنهاییم … ‎تو را می خواهم برای چایعصرانه … ‎تلفن‌ هایی که میزنند و جواب نمیدهیم ! ‎تو را می خواهم برای تنهایی …! ‎تو را می خواهم وقتی باران است ! ‎برای راهپیمایی آهسته‌ی دوتایی ! ‎شهر …! ‎برای پنجره‌ی بسته …! ‎و وقتی سرما بیداد می کند …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای پرسه زدن های شب عید …! ‎نشان کردن یک جفت ماهی قرمز …! ‎تو را می خواهم …! ‎



 

10600593_840

 

مهران‌فر  از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است.


بیشتربخوانید:قطع عضو دختر 7ساله توسط عمه حیوان صفتش+جزئیات


این بازیگر برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است. او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است.  احمد مهران‌فر  در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله سریال پایتخت بازی کرده‌است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qbnj3