سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/17 19:14
کد خبر: 7284

از شایعه تا حیقت زندانی شدن بهنوش بختیاری+عکس

بهنوش بختیاری به زندان رفت باور می کنید!

بهنوش بختیاری  زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ است. بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه است.بهنوش بختیاری  در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.بهنوش بختیاری چند سالی است که متاهل است ولی علاقه ای به منتشر کردن عکس های همسرش را ندارد.



بهنوش بختیاری  با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: "اینجا بند زندانیان نوجوانان زیر هجده ساله است که بیشتر بخاطر سرقت و گاها قتل غیر عمد به خاطر عصبانیت کارشون به اینجا کشیده، شاید باور نکنید بخاطر چه مبالغ اندکی بچه ها در زندانن، شاید شام یک شب مهمانی دوستان من بتونه جوونی و ازادی یه انسان رو برگردونه، ازتون خواهش میکنم التماس میکنم دست به دست بدیم زندگی این نوجوون ها رو که از روی خامی و بدسرپرستی دست به این کارا زدن رو نجات بدیم، از خودم شروع کردم و نذر کردم خدا انقدر بهم بده که بتونم هر دوماه یه زندانی که رد مال داره رو ازاد کنم، بسم الله هرکی مرده".

 

بهنوش بختیاری در زندان

 


خبرجدید:آزارجنسی نازنین توسط مهمان میانسال/والدین در مواجهه با تجاوز باید چکار کنند؟


 

خانواده بهنوش بختیاری

 این  بازیگر  در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، بهرام پدر  بهنوش بختیاری  اصالتا بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم  بازیگر  تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمی گردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر  بهنوش بختیاری  حدود 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.



بهنوش بختیاری  ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند. بهنوش بختیاری  تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l6x62