جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/18 12:42
کد خبر: 7299

دروغ زشت دختر یکی از مقامات با اخاذی از مرد جوان لورفت!+جزئیات

دختری که خود را فرزند یکی از مقامات کشوری معرفی کرده بود به دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از شناسایی و دستگیری کلاهبردار  اینترنتی  به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شبکه اجتماعی  اینستاگرام  در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مهراب کاظمی صبح امروز(۱۸ آذرماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی در شبکه اجتماعی  اینستاگرام،  بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.​



زن بانفوذ در بندرلنگه کیست ؟ / او دختر یکی از مقامات بود؟ 

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که این زن با ساخت  اکانت جعلی  در شبکه اجتماعی  اینستاگرام ،خود را فرزند یکی از  مقامات کشوری  معرفی کرده و با وعده ازدواج به این مرد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت و تلفن همراه خود را خاموش می کند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران باانجام اقدامات فنی و شیوه های خاص پلیسی متهم را شناسایی، و با اخذ دستورقضایی اکیپی از ماموران به اختفای وی در منطقه چارک این شهرستان اعزام و او را دستگیر کردند.


خبرجنجالی:ازدواج دختر و پسر 10 ساله غوغا به پا کرد+عکس جنجالی


دستگیری زن کلاهبردار در فضای مجازی بندرلنگه

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان بندر لنگه اظهار کرد: متهم درابتدا خود را منکر هرگونه بزه ارتکابی دانسته وسپس با تحقیقات فنی وپلیسی و روبرو شدن با مستندات وادله به جرم ارتکابی اعتراف کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48xdl2