سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/18 14:30
کد خبر: 7302

مادر و پدر بی رحم برای پول 6 فرزند خود را آتش زدند!

قتل ۶ فرزند برای گرفتن خسارت از بیمه!

 پدر و مادری انگلیسی پس از طرح یک برنامه سه نفری با همکاری یکی از دوستانشان برای سوزاندن خانه ۳ اتاقه خود که کوچک بوده، تصمیم می‌گیرند خانه خود را با هدف گرفتن خانه‌ای بزرگتر آتش بزنند، اما این طرح به فاجعه بزرگی تبدیل شد که زندگی همه فرزندان آن‌ها را از بین برد.


خبرداغ:علیرضا بیرانوند بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد/بی احترامی او جنجالی شد!+عکس


 

292bc69e-35a8-4402-ac4e-3b52668d359c

 

«مرد فیلپورت» و همسرش «مایک فیلپورت» به جرم قتل ۶ فرزندشان محکوم شدند، این پرونده در آن زمان به عنوان غم انگیزترین مورد در نوع خود که پلیس با آن سر و کار داشت توصیف شد و قاضی آن زمان این توطئه را «یک نقشه خطرناک و شیطانی» توصیف کرد که فراتر از درک هر شخصی است که از تفکر صحیح برخوردار است. نه تنها این بلکه بدتر از آن پدر برای تأمین هزینه مراسم خاکسپاری ۶ فرزندش به فکر ثروتمند شدن و استفاده از مزایای آن با جمع کردن کمک‌های سخاوتمندانه جامعه برای این امر بود.


خبرداغ:حرکات نامتعارف منوچهر هادی و دخترش حین برف بازی+فیلم جنجالی


پدر این فرزندان به حبس ابد محکوم شد، در حالی که دادگاه حکم به حبس مادر به مدت ۱۷ سال داد، اما پس از گذراندن ۸ سال از مجازات وی آزاد شد که باعث انتقاد شدید مرکز پیشگیری از جرم شد. 
آزادی مادری انگلیسی باعث خشم فعالان شبکه‌های اجتماعی در انگلیس شد و خواستار زندانی شدن مجدد وی و گذراندن دوره محکومیتش شدند. حتی برخی با توجه به جرم شنیع وی خواستار حبس ابد این زن شدند.
«دیوید اسپنسر» از مرکز پیشگیری از وقوع جرم در این خصوص گفت: این یک تمسخر مطلق به سیستم عدالت کیفری انگلستان است و عدالت محقق نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27xbg4