پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/21 16:29
کد خبر: 7378

جنجال جدید بهرام افشاری با سارا و نیکا حاشیه ساز شد!/عصبانیت آقای بازیگر+عکس

بازیگر نقش بهتاش فریبا با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به حذف کاراکترهای سارا و نیکا از «پایتخت» انتقاد کرد.

بهرام افشاری   زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶ است.  بهرام افشاری  بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون است.  ام افشاری  اهل جورقان همدان است. بهرام افشاری ازسال 88 به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این رو داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم.


خبرداغ:حکم نهایی سحر تبر اعلام شد/اعترافات غیرقابل باور سحر تبر+فیلم


بهرام افشاری  بازیگر سریال «پایتخت» در واکنش به حذف  سارا و نیکا  از فصل هفتم این سریال نوشت:​

«سارا و نیکا فرزند  سریال پایتخت  هستند... باهاش بزرگ شدند و هیچ‌وقت ادعایی نداشتن و فقط تلاش کردن در روزهای سخت و طاقت‌ فرسای فیلمبرداری وظیفه‌ شون رو انجام بدن... مثل خود من که طرفدار  پایتخت  بودم و باهاش رشد کردم. پایتخت مثل خانواده‌ای است که همیشه پشت همدیگه بودن و هستن. در غم و شادی و سختی و آسونی و بالا و پایین شدن روزگار. پس زیبا نیست جدا شدن از خانواده.

از همه مسئولین محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت پایتخت رو نشون دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش میدونن درخواست می‌کنم فرصت جمع شدن در کنار هم رو به وجود بیارن. باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه‌ای هموطنانمون رو شاد کنیم.»


خبرداغ:برای دریافت اطلاعات از وام یک میلیونی به حدود ۷ میلیون نفر اینجا کلیک کنید


 


خبرداغ:فیلم های نامتعارفی که سارا و نیکا را رسوا کردند+فیلم لورفته


گفتنی است در روزهای گذشته همزمان با انتشار خبر ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» خبرهایی درباره تغییرات در این سریال هم منتشر شد که یکی از این تغییرات حذف  سارا و نیکا  بود. کاراکترهای فرزندان نقی و هما که از فصل اول با این سریال همراه بودند و این اتفاق با واکنش‌هایی در  فضای مجازی  همراه بود


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bwo94