جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/23 21:19
کد خبر: 7432

فیلم خودکشی هولناک پسر 12 ساله با کلت کمری در غرب تهران/طلاق والدین

پسر 12 ساله در منطقه سعادت آباد با شلیک گلوله به سرش دست به خودکشی هولناک زد.

پسر 12 ساله قبل از خودکشی با شلیک گلوله به سرش از خودش فیلمبرداری کرد و صحنه  خودکشی  را در گوشی موبایلش ضبط کرد.​



ساعت 14:30 دقیقه شنبه 22 آذر ماه ماموران کلانتری  134 شهرک غرب  در جریان مرگ مشکوک پسر 12 ساله ای در منطقه سعادت آباد قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

ماموران با حضور در خانه پسر نوجوان مشاهده کردند پسر 12 ساله با شلیک گلوله به سرش به کام مرگ فرو رفته است و در صحنه جرم تلفن همراه پسر 12 ساله کشف شد که از صحنه  خودکشی  اش  فیلمبرداری  کرده بود.

 

فیلمبرداری قبل از  خودکشی

ماموران در بررسی فیلم گوشی موبایل پسر 12 ساله مشاهده کردند که این نوجوان ابتدا دوربین گوشی موبایلش را روشن کرده و با نشستن در مقابل دوربین می گوید که از زندگی خسته و نا امید شدم و دیگر دوست ندارم به زندگی ادامه دهم و پس از دقایقی پسر 12 اسلحه  کلت کمری  را روی پیشانی اش گذاشته و با شلیک گلوله دست به خودکشی زده است.



دست نوشته پسر 12 ساله قبل از خودکشی

تیم پلیسی در ادامه بررسی ها در داخل خانه با دست نوشته ای روبرو شدند که همان حرفهای داخل فیلم را روی یک کاغذ نوشته بود و در بررسی ها مشخص شد پدر و مادر این پسر 12 ساله از هم  طلاق  گرفتند و او پس از جدایی پدر و مادرش به خانه مادربزرگ و پدربزرگش که پزشک هستند زندگی می کند.

ماموران در ادامه تحقیقات به سراغ مادربزرگ پسر 12 ساله رفتند و مادربزرگ گفت: نوه ام پسر درس خوان و خوبی بود و با من و پدرش هیچ اختلافی نداشت و نمی دانم چرا دست به این کار زده است.

وی افزود: در حال خواندن نماز بودم و نوه ام پیش من بود که به اتاقش رفت و وقتی نمازم تمام شد خواستم او را صدا بزنم که ناگهان صدای هولناکی شنیدم و به سرعت خودم را به اتاق رساندم که دیدم نوه ام غرق خون روی زمین افتاده است و در ادامه با پسرم و  اورژانس  تماس گرفتم.

پدر داغ دیده نیز به ماموران گفت: پسرم هیچ مشکلی نداشت و همه چیز خوب بود و وقتی شنیدم پسرم دست به خودکشی زده و این فیلم و دست نوشته را از خود به جا گذاشته شوکه شدم.

وی افزود: داخل خانه هیچ اسلحه ای نداشتیم و نمی دانم پسرم این اسلحه را که تنها یک فشنگ داشته از کجا تهیه کرده و هنوز نمی توانم باور کنم پسرم دست به این کار زده است.


خبرداغ:مرجانه گلچین از حیوان خانگی عظیم الجثه اش رونمایی کرد+عکس


بنا بر این گزارش، جسد این پسر 12 ساله برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3evl92