پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/24 20:26
کد خبر: 7460

پیج اصلی پویان مختاری هک شد!/چه کسی پیج او را هک کرد!؟+عکس

پیج اصلی اینستاگرام پویان مختاری صاحب سایت شرطبندی که اخیرا حاشیه های زیادی داشت هک شد.

صفحه اینستاگرام پویان مختاری با متن زیر هک شد:

این پیج به دلیل ترویج جوانان به فساد و قمار توسط نیما هک شد.

این پیج اول نبوده و آخری هم نخواهد بود.


خبرداغ:تسخیر درختی کهن سال توسط 11 جن +فیلم18+


هک پیج پویان مختاری

 

پویان مختاری کیست؟

پویان مختاری متولد ۸ مهر ماه ۱۳۶۹ در شهرستان ایذه، خواننده ایرانی اسـت. او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نقشه‌کشی صنعتی از دانشگاه اهواز اسـت. موسیقی را از یک بیت ۴۰ ثانیه‌ای «تا صحو ای بو اوفتیم و ره / از اشکفت و الهک تا کولفرح» شروع کرد. این آهنگ ناخواسته پخش شد و می‌شه گفت برخورد کسانی که آهنگ رو گوش کردن باعث شد کارم را ادامه دهم.


خبرداغ:مرد 35 ساله گلوی زن و بچه اش را در حمام برید!/قاتل آزاد شد!


فعالیت‌های موسیقی پویان مختاری!

او فعالیت خود را در زمینه موسیقی با سبک پاپ آغاز کرد و سپس کم کم سبک رپ را هم با آن تلفیق کرد. بعضی از موزیک هایش به زبان بختیاری است و او در رابطه با این کارش گفته است که دوست دارد فرهنگ و زبان بختیاری را جا بیاندازد. تلفیق سبک های مختلف در موزیک های باعث شده است که در هنرش با دیگر خوانندگان هم سبک خود متفاوت تر جلوه کند و طرفداران زیادی را از آن خود کند.

وی همچنین راجع به سبک موزیک خود گفته است که سبکی که من می خوانم را نه می توان رپ نامید و نه پاپ، نمیدانم چه عنوانی را باید روی آن گذاشت اما استایل و استانداردهای رپ و پاپ متفاوت است. داراب افسر بختیاری شاعر بنام بختیاری اشعاری با ریتم ضرب دارد که می توان گفت شاید این نوع ریتم خوانش از گذشته در بختیاری بوده است.

 


خبرداغ:مهران مدیری در غم انگیزترین حالت+عکس


 

هک اینستاگرام پویان مختاری

 

رفتن پویان مختاری به ترکیه

وی در بهار ۱۳۹۷ به ترکیه مهاجرت کرد و دیگر به ایران برنگشت. او در این باره در اینستاگرام خود نوشت: هیچ‌وقت دوست نداشتم ایران را ترک کنم و تمام تلاشم را کردم اما دیگر نشد، خداحافظ ایران.


خبرداغ:استوری معنادار همسر شهاب حسینی بعداز طلاقشان+عکس جنجالی


جالب است بدانید که پویان در حالی که در ایران و به‌خصوص بین بختیاری‌ها به شهرت زیادی رسیده بود، بعد از مهاجرت به ترکیه مانند بسیاری دیگر، شروع به راه‌اندازی سایت‌های شرط‌بندی ورزشی کرد که بسیار هم در این کار موفق شد و از همین طریق درآمد بسیار زیادی به جیب زد و حالا شاهد زندگی فوق لاکچری او با همسرش یعنی نیلی هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l6qe2