جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/25 22:28
کد خبر: 7486

محسن تنابنده ساخت "پایتخت7" را تکذیب کرد!

محسن تنابنده کارگردان سریال «پایتخت» تکلیف پایتخت 7 را روشن کرد.

محسن تنابنده زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است.محسن تنابنده متولد شده در تهران است.محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.محسن تنابنده فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر است.


خبرداغ:عکس جنجالی آنا نعمتی در کوه لورفت+عکس

محسن تنابنده کارگردان سریال « پایتخت » در واکنش به اخبار و حواشی منتشر شده درباره ساخت پایتخت ۷ در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «لطفا دست از تخریب و عقیم‌سازی بردارید..

پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان آیینه‌ای بوده در برابر جامعه با تمام کاستی‌هایش که به آن واقفم، تلاش شما هم همه این بوده که با مسموم کردن فضا و معناسازی‌های بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه‌ای بسازید برای انتقام‌گیری‌هاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود آن‌هم با نسبت دادن نظراتتان به مردم که هیچگاه هم رای با شما نبوده... بگذریم.

 


خبرداغ:جوان مشهدی 3 نفر را از بالای ساختمان آتش زد!

 

واکنش تنابنده

 

 

هموطنان عزیزم امسال هم علی‌رغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاری‌های سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم مقدمات پایتختی جدید و در خور شان شما بسازیم که شرایط مهیا نشد، یعنی من توانشو نداشتم و از همین جا از محضر همتون عذر خواهی می‌کنم تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده تر، (با احترام و تشکر از همه جراید و رسانه‌های خبری مخالف و موافق و منتقدینی که دغدغه کمال و رشد و پیشرفت آثار را دارند)

کوچک همه شما مردم شریف


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3n8mv3