جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/26 13:04
کد خبر: 7503

برای دریافت اطلاعات از وام 5 میلیونی با سود 4درصد اینجا کلیک کنید

ئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره آخرین وضعیت وام ۵ میلیونی بازنشستگان اظهار کرده است: حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از بازنشستگان به تازگی به صورت آنلاین برای دریافت این وام ثبت نام کردند که این افراد وام مذکور را با سود ۴ درصد و بدون ضامن این وام را دریافت می کنند.

وام بازنشستگان آذر ماه اعلام شد . وام بازنشستگان همراه حقوق آنها واریز خواهد شد. اسامی بازنشستگان برای وام اعلام شدند.وام بازنسشتگان کمک معیشتی است که دولت به آنها می دهد .وام 5 میلیونی بازنشستگان به ضامن احتیاج ندارد .


بیشتربخوانید:فوری| دارندگان سهام عدالت بخوانند!


​علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، گفت: اسامی بازنشستگانی را که درخواست وام ۵ میلیون تومانی دادند به سازمان تأمین اجتماعی ارسال کردیم تا بررسی‌های نهایی را انجام دهد.

دهقان کیا اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که وام ۵ میلیون تومانی را با حقوق آذر ماه به حساب متقاضیان واریز می‌کند.

وی افزود: این وام نیاز به ضامن ندارد و تمامی مستمری بگیران تأمین اجتماعی می‌توانند درخواست وام دهند، البته بازنشستگان نباید ضامن شخص دیگری شده باشند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: اسامی بازنشستگانی را که درخواست وام ۵ میلیون تومانی دادند به سازمان تأمین اجتماعی ارسال کردیم و این سازمان اعلام کرد که وام ۵ میلیون تومانی را با حقوق آذر ماه به حساب متقاضیان واریز می‌کند.یک مقام مسئول در کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران با تشریح جزئیاتی از پرداخت وام ۵ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی، ۳ شرط پرداخت این تسهیلات را برشمرد.


بیشتربخوانید:لیندا کیانی:دوست دارم در موزیک ویدئو شادمهر بازی کنم+فیلم جنجالی


 افزایش وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی از ۳ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان خبری بود که مدتی قبل از سوی مسئولان وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی اعلام شد اما تورم در ماه های اخیر چنان رشد کرده که وام ۵ میلیونی برای حل مشکلات بازنشستگان بسیار ناچیز می نماید.

با این وجود تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی برای دریافت این وام ثبت نام کرده اند و برخی دیگر از بازنشستگان نیز در صدد دریافت آن هستند.

علی دهقان کیا با بیان این که از ابتدای سال تاکنون به ۴ هزار و ۵۰۰ نفر وام ۵ میلیون تومانی پرداخت شده است، گفت: بازنشستگانی در صورت داشتن ۳ شرط لازم برای دریافت وام، این وام را دریافت می کنند و شرایط این است که بازنشستگان بدهکار نباشند، ضامن کسی نشده باشند و همچنین چک برگشتی هم نداشته باشند.


بیشتربخوانید:جزئیات حادثه ناگواری که برای امین حیایی اتفاق افتاد+فیلم


وی با اشاره به وام ۵۰ میلیونی برای بازنشستگان مستاجر نیز گفت: ۶۰۰ سهمیه برای اعطای وام ۵۰ میلیونی در نظر گرفته‌ایم که این ۵۰ میلیون با سود ۱۸ درصد و با داشتن یک ضامن به بازنشستگانی که مشکلات مالی زیادی دارند و یا مستاجر هستند پرداخت می‌شود تا این لحظه در دو مرحله وام به دو گروه ۱۰۰ نفره پرداخت شده به ۱۰۰ نفر دیگر نیز در حال پرداخت است امیدوار هستیم بتوانیم مرحله چهارم را نیز پشت سر گذاریم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48zen4