پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/26 20:43
کد خبر: 7519

ربودن و آزار دختر 15 ساله توسط پسر34 ساله در کلبه ای مخوف!+عکس جنجالی

دختر 15 ساله که فریب پسر 34 ساله را خورده بود در سناریوی طراحی شده ربوده شد و در خانه روستایی هدف آزار و اذیت قرار گرفت.

پسر فریبکار دختر 15 ساله را در خودرویش بیهوش کرد و به شمال کشور برد و سناریوی یک پرونده آزار و اذیت را رقم زد.


خبرداغ:ماجرای رد صلاحیت حاج قاسم از گزینش سپاه!+فیلم


صبح روز جمعه 21 آذر ماه سال جاری مادری نگران در غرب تهران پای در اداره پلیس گذاشت و از ناپدید شدن دختر 15 ساله اش خبر داد.

مادر نگران به ماموران گفت: دخترم کلاس نهم است و ساعت 6 صبح امروز از خانه خارج شد و دیگر اطلاعی از او نداریم و نگران سرنوشت دختر 15 ساله مان هستم و نمی دانیم چه اتفاقی برای او افتاده است.

 

ردیابی دختر نوجوان در قائم شهر

بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای ردیابی سوگند وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که سوگند از چندی قبل با پسر جوانی به نام بهنام در ارتباط بوده است و همین کافی بود تا مسیر تحقیق به سمت بهنام برود.

تیم پلیسی در این مرحله پی بردند که بهنام به یک خانه روستایی در قائم شهر سفر کرده است و با توجه به اینکه احتمال می رفت سوگند همراه بهنام باشد تیمی از ماموران به قائم شهر رفته و وقتی به خانه روستایی رفتند با دختر نوجوان و بهنام روبرو شدند.

بهنام و دختر نوجوان بازداشت و برای تحقیق به تهران منتقل شدند و سوگند صبح امروز در دادسرای امور جنایی پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت.


خبرداغ:جزئیات حادثه ناگواری که برای امین حیایی اتفاق افتاد+فیلم


ربودن دختر 15 ساله از سوی شیطان

سوگند پیش روی بازپرس جنایی گفت: 6 ماه قبل در اینستاگرام با دختر جوانی به نام ستاره آشنا شدم و فکر می کردم او یک دختر است و با هم پیامک بازی می کردیم و چون خانواده ام محدودیت های زیادی برایم گذاشته بودند و همیشه با هم درگیر می شدند و بخاطر مشکلات خانوادگی ام با او درددل می کردم تا اینکه چندی قبل ستاره از من خواست شماره ام را در اختیارش قرار دهم و در برنامه اینترنتی واتس اپ با هم در ارتباط باشیم.

دختر 15 ساله افزود: بعد از چند روز از ستاره خواستم در برنامه واتس اپ صوت بفرسته اما وقتی صدایش را شنیدم متوجه شدم ستاره یک پسر است و در این مدت مرا فریب داده است.

وی ادامه داد: پسر جوان بهنام نام داشت و خودش را روانشناس معرفی کرد و در خصوص مشکلات خانوادگی ام پیشنهاد تا به مطبش بروم و از او کمک بگیرم که بعد از چند روز ادعا کرد مسافرت است و تهران نیست و منشی اش نیز به خاطر کرونا در خانه است و مطبش تعطیل است و در این مدت در خصوص مشکلات خانوادگی ام با او صحبت می کردم و به بهنام اعتماد پیدا کرده بودم.

دختر نوجوان گفت: بهنام پس از چند روز ادعا کرد که برای من طلسم بسته اند و برای اینکه طلسم را بشکند از من خواست تا طلاهای خودم و مادرم و مدارک شناسایی ام را بردارم و به دیدنش بروم.

سوگند ادامه داد: روز حادثه طلاهای خودم و مادرم که 300 گرم بود را برداشتم و از خانه خارج شدم، بهنام در محل قرار اولی نیامد و بعد به سمت ترمینال شرق در تهرانپارس رفتم که بهنام آنجا به دنبالم آمد، وقتی بهنام را دیدم با تصویرش که برایم ارسال کرده بود فرق داشت که ادعا کرد چندی قبل تصادف کرده و جراحی کرده و عینک گذاشته است.

وی عنوان کرد: به او شک کرده بودم و خواستم به خانه بازگردم که بهنام گفت چون از خانه فرار کردم خانواده ام با من برخورد می کنند و مرا ترساند و داخل خودرو به من یک نوشیدنی داد که بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم در یک خانه روستایی در قائم شهر بودم که در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و طلاهایم را فروخت تا اینکه پلیس به سراغم آمد.


خبرداغ:تمساح عظیم الجسته کودک 8 ساله را زنده زنده خورد!


عشق به دختر 15 ساله

بهنام 34 ساله در اعترافاتش گفت: 6 ماه قبل با سوگند آشنا شدم و به او علاقه مند شدم و قصد دارم با او ازدواج کنم، هیچ اجباری برای سوگند نبود او به من گفت خیلی دوست دارد به شمال کشور و دریا برود و من هم پذیرفتم با هم به شمال برویم و چون قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم از او خواستم طلاهایش را بیاورد و من خودم نیز طلاهایم را با خودم آوردم و به شمال رفتیم.

وی افزود: هیچ تجاوز و آزار و اذیتی در کار نبود و حتی سوگند می گفت اگر او را به خانواده اش بازگرداند به خاطر مشکلاتی که با خانواده اش دارد دست به خودکشی می زند.

بنا براین گزارش، بهنام به اتهام آزارو اذیت، سرقت، تهدید و آدم ربایی در بازداشت پلیس قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v95j3