پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/28 09:50
کد خبر: 7556

مجریان ویژه ‌برنامه‌های یلدایی را بشناسید

علی ضیا در شبکه یک، پوریا پورسرخ در شبکه دو، باربد بابایی و رضا رشیدپور در شبکه سه، منصور ضابطیان در شبکه آموزش، سروش صحت و حمید گودرزی در شبکه نسیم در شب یلدا اجرا می‌کنند

  برنامه «فرمول یک» از دهم آذر روی آنتن شبکه یک سیما رفته است این برنامه قرار است تدارکی برای شب یلدا هم داشته باشد که احتمالاً با آیتم‌ها و بخش‌های مختلفی همراه است.


بشتربخوانید:راز 50 ساله مرگ غلامرضا تختی فاش شد/نقش شهلا در مرگ تختی چه بود؟


«ایرانیش» این شب‌ها در قالب مسابقه برای مخاطبان پخش می‌شود برنامه‌ای که پوریا پورسرخ مجری آن است و قرار است این مسابقه هم طی سه شب برنامه‌ای ویژه در آستانه شب یلدا داشته باشد.

همچنین مسابقه «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور دیگر برنامه‌ای است که قرار است در این شب روی آنتن برود و بخش‌ها و آیتم‌هایی در فضای موسیقایی برای شب یلدا تدارک دیده است. همچنین برنامه «زوجی‌نو» با اجرای باربد بابایی که به صورت مسابقه برگزار می‌شود

«قندپهلو» با اجرای رضا رفیع و «رادیو هفت» با اجرای منصور ضابطیان هم که چند سالی است روی آنتن نبوده حالا دوباره به قاب تلویزیون بازگشته است برنامه‌های شبکه آموزش هستند.


بیشتربخوانید:فیلم 18+ از خودکشی نوجوان 14 ساله از بالای برج+ویدئو

در شبکه نسیم هم برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت طراحی ویژه‌ای برای شب یلدا انجام داده است.

همچنین «کودک شو» با اجرای حمید گودرزی و «شوتبال» با اجرای حامد آهنگی و مبینا نصیری از دیگر برنامه‌هایی هستند که در شب یلدا تدارک ویژه‌ای دیده‌اند.

هنوز مشخص نیست «دورهمی» مهران مدیری در این شب برنامه‌ای دارد یا خیر!


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eqg63